Jučer u popodnevnim satima mnogi korisnici Googlea imali su poteškoće i neugodna iskustva prilikom korištenja Chromea, Gmaila i Drivea. Googleov inženjer softvera Tim Steele na Chromium forumu objasnio je da je do problema došlo zbog loše konfiguriranog poslužitelja koji je poremetio Googleovu Sync platformu.

tri vijesti o kojima se priča Droga, ilustracija Roditelji, oprez! "Najopasnija mreža za mlade": Omiljena platforma prepuna je seksualnih predatora i dilera droge Zračni taksi Joby Aviationa Napravljen veliki korak Počinje velika tehnološka revolucija u zrakoplovstvu: Nebom će dominirati potpuno drukčije letjelice Cheyava Falls u dolini Neretva Vallis u krateru Jezero na Marsu Na Marsu NASA zagolicala maštu javnosti: U dolini Neretve pronađeni tragovi izvanzemaljskog života?

Kako piše Wired, Sync je u suštini Googleov odgovor na Appleov iCloud. Google je izgradio softverski servis Sync kako bi web surfere oslobodio okova desktop računala. Sync radi u pozadini, gdje razmjenjuje informacije između preglednika Chrome i Googleovih servera, tako da korisnici koji se prijave s Google računom mogu pristupiti svojim bookmarkovima, ekstenzijama i aplikacijama - bez obzira koje računalo koriste za surfanje.

Loš kod često može uzrokovati rušenje web preglednika, ali ovo je nešto drugo - kodiranje usluge temeljene na cloudu rezultiralo je rušenjem preglednika bez da su korisnici išta radili. Kako se sve više ljudi okreće cloud uslugama kako bi organizirali i pohranili svoje podatke, utjecaj takvih ispada mogao bi biti daleko veći u budućnosti.