Tvrtke Samsung Electronics i Tech Doctor otvorile su najnoviji premium servisni centar namijenjen privatnim i poslovnim korisnicima. Novootvoreni servisni centar prodajno-izložbenog karaktera nalazi se u Zagrebu na adresi Vlaška 69, a korisnicima će na jedinstvenom prostoru od ukupno 150 četvornih metara omogućiti razgledavanje i kupnju najnovijih Samsungovih uređaja, vrhunsku prodajnu uslugu te korištenje servisa u najkraćem mogućem vremenu.
„U Samsungu uvijek osluškujemo želje naših korisnika i znamo da su oni uvijek u potrazi za inovacijama koje će im olakšati svakodnevni život. Upravo zato želimo im omogućiti da na jednom mjestu, u samom centru Zagreba, dožive, pitaju za savjet i servisiraju svoje mobitele, tablete i nosive uređaje, ali i isprobaju i kupe najnovije proizvode iz našeg portfelja, kao što su inovativni uređaji iz naše nove linije S10“, rekao je Matthew Jinkyu Jeon, predsjednik Samsung Electronics Adriatic.
U novootvorenom zagrebačkom servisnom centru korisnici mogu razgledati i isprobati najnovije Samsungove proizvode, poput pametnih uređaja S10e, S10 i S10+. Uz navedeno, Samsung je svim svojim korisnicima omogućio da u novom servisnom centru poprave svoje pametne telefone u rekordno kratkom roku. Tako je za popravke unutar ili izvan jamstvenog roka potrebno svega sat vremena. Ako je za popravak uređaja ipak potrebno više od sat vremena, korisnik može zatražiti dostavu uređaja na kućnu adresu. Uskoro će biti dostupna i usluga od vrata do vrata, čime korisnici mogu iskusiti servisnu uslugu bez dolaska u servis te time dodatno obogatiti svoje korisničko iskustvo.
Otvorenje Samsungova servisnog centra (Foto: Samsung)
Osim gore navedenih usluga, korisnicima koji su doživjeli oštećenje zaslona na svom uređaju Samsung nudi popravak uz dodatni popust. Za korisnike uređaja bijele tehnike pozivom Samsungovu kontaktnom centru može se ostvariti dodatna usluga poput servisa nakon uobičajenog radnog vremena ili vikendom. Također, Samsung omogućuje usluge dostave, instalacije i edukacije za određene modele televizora i kućanskih aparata potpuno besplatno.
„Svakodnevno ulažemo energiju i trud u pružanje usluga našim korisnicima i rješavanje problema, nastojeći tako pridonijeti boljem poslovanju. Zadovoljstvo nam je i čast što je tu vrijednost prepoznao i Samsung, tvrtka s kojom nam je suradnja osobito bitna“, istaknuo je direktor servisa Tech Doctor Ivan Šego.
Zagrebački servisni centar za sve korisnike otvoren je svakog dana u tjednu od 8 do 20 sati te subotom od 9 do 15 sati, a njihovu iskustvu zasigurno će doprinijeti ugodna atmosfera tog jedinstvenog prodajno-izložbenog prostora te educirani i uslužni djelatnici.