Ovo vam se neće svidjeti: Evo kako će Facebook dodatno povećati zaradu

Facebook će uskoro početi s testiranjem novog načina oglašavanja – ubacivat će oglase unutar videozapisa objavljenih na ovoj mreži

Hrvoje Jurman
Hrvoje Jurman | 10.01.2017. / 08:29 komentari
Slika nije dostupna (Foto: Zimo)

Facebook je za treći ovogodišnji kvartal objavio financijske rezultate koji su nadmašili očekivanja analitičara s Wall Streeta te je kompanija ostvarila odlične poslovne rezultate, no usprkos pozitivnim rezultatima i velikoj zaradi, investitore su zabrinule prognoze prema kojima im u 2017. prijeti usporavanje rasta prihoda i profita zbog nemogućnosti povećanja prikaza broja oglasa korisnicima. No, čini se kako je Zuckerberg ipak pronašao rješenje za povećanje broj oglasa i zarade, a to rješenje nalazi se u ubacivanju oglasa u videozapise na Facebooku.

tri vijesti o kojima se priča Haker, ilustracija I pretvorili u kriptovalute Jedna od najvećih digitalnih pljački u povijesti: U manje od tri sata, hakeri ukrali oko 140 milijuna dolara iz banaka Rijetki fenomen Astronautkinja na Međunarodnoj svemirskoj postaji uhvatila "crvenog duha" Vrijeme na Zemlji, ilustracija zemlja je poludjela Znanstvenici upozoravaju: Dolazi dan kakav čovječanstvo još nije doživjelo

Korisnici Facebooka dnevno gledaju oko sto milijuna sati videozapisa dnevno, a prema informacijama Re/Codea, u budućnosti će u sklopu tih videa korisnici morati gledati i reklame. Oglasi se neće pojavljivati prije ili na kraju videozapisa već tijekom videa (trajanje videozapisa mora biti najmanje 90 sekundi) i to nakon dvadesetak sekundi reprodukcije, a Facebook će zaradu od oglasa dijeliti s kompanijama koje objavljuju videozapise te će njima pripasti 55 posto zarade od oglasa. Inače, Mark Zuckerberg se dugo vremena protivio objavljivanju oglasa prije reprodukcije videozapisa na Facebooku, a iako se oglasi i dalje neće prikazivati prije samog videa, ova kompanija još je prošle godine omogućila objavu sponzoriranih videa, dok sada očekujemo i postavljanje oglasa tijekom reprodukcije videozapisa.

Testiranje ove opcije trebalo bi početi uskoro, a iako će korisnici sigurno kritizirati postavljanje oglasa unutar videa koje gledaju na Facebooku, Zuckerbergova će kompanija na ovaj način dobiti još jedan veliki izvor zarade s kojim može zaraditi milijune dolara. Iz Re/Codea kažu kako u Facebooku nisu bili raspoloženi za komentar vezano uz ove informacije, no napominju kako je Dan Rose iz ove kompanije još prošle godine govorio o testiranju oglasa unutar videozapisa s kojim bi mogli početi tijekom 2017. godine.  

Vezane vijesti