Početkom godine, Philips je izdvojio je svoja inteligentna svjetlosna rješenja i nazvao ih Signify, čime je započela nova poslovna strategija razvoja pametnih svjetlosnih rješenja.

Na zanimljivom multimedijalnom događaju u Zagrebu, Signify je kroz priču o svjetlosti prikazao kako je kompanija u gotovo 130 godina dugoj povijesti, preko niza inovacija – od proizvodnje prve žarulje sa žarnom niti do razvoja komunikacije putem svjetla, izrasla u najveće ime na tržištu rasvjete.

Danas više ne kupujemo samo rasvjetna tijela, nego svjetlosna rješenja koja nam život čine ugodnijim, praktičnijim i sigurnijim. Svjetlo je postalo inteligentan jezik koji nam omogućuje prijenos poruka i prikupljanje podataka, njime upravljamo bez prekidača i žice,i to u mnogočemu nadilazi proizvodnju žarulja i svjetiljki. Naši proizvodi i dalje ostaju Philips, no pametna rješenja kojima ih povezujemo i nadograđujemo odlučili smo izdvojiti i objediniti pod novim imenom Signify, pojasnila je regionalna direktorica za Signify Martina Šimić Baranović.

Signify (Foto: Philips/Signify)

Pametna svjetlosna rješenja gradovima omogućuju veću sigurnosti, učinkovitost i energetsku održivost. Tako već zamjenom klasičnih žarulja LED žaruljama, moguće je postići uštedu od 60 posto, a umrežavanjem i do 90 posto. Stoga ne iznenađuje što su se i gradovi poput Splita, Zadra, Krka i Čakovca odlučili uložiti u takva umrežena pametna svjetlosna rješenja i zamijeniti staru javnu rasvjetu novom.

Osim toga i neke od poznatih hrvatskih znamenitosti osvjetljene su pametnim rješnjima. Tako su prepoznatljivima postali Hendrixov most u Zagrebu te dizalice dvaju hrvatskih brodogradilišta u Puli i Rijeci koje su pretvorene u „svjetleće divove“.