Pandemija je za mnoge industrije bila katastrofa, no za neke je ona bila vjetar u leđa. Tako su tijekom 2020. profitirale aplikacije i platforme koje se bave dostavom različitih proizvoda. Kad je prije dvije godine, u travnju 2019. u Hrvatskoj počeo poslovati Glovo, imali su određene planove i ciljev koje su željeli ispuniti. No, pandemija im je omogućila da ostvare rekordne razine rasta i postave ljestvicu puno više no što su originalno planirani.

Kako je na susretu s medijima istaknuo generalni direktor Glovo Hrvatska, Teo Širola, u prošloj su godini ostvarili rast od 500 posto, a prema prvim podacima iz ove godine, rast će se nastaviti i dalje.

Glovo je 2019. godine počeo s radom u Zagrebu, u samo dvije godine proširili smo poslovanje na 11 gradova, a vrlo skoro planiramo otvaranje novih gradova. S obzirom na izazovna vremena u kojima živimo izrazito smo zadovoljni uspjehom platforme. Naime, u samo dvije godine svaka peta osoba u Hrvatskoj preuzela je Glovo aplikaciju na svoj mobitel. Kako bismo nastavili pozitivan trend svakako ćemo posebnu pažnju posvetiti razvoju i rastu kategorije dostave gotove hrane i kategorije dostave namirnica, naravno sve uz ključna lokalna partnerstva, istaknuo je Širola.

Pojasnio je kako u 11 gradova koje pokrivaju svojim uslugama imaju više od 1000 dostavljača, koji su u dvije godine poslovanja na hrvatskom tržištu, dostavili skoro 9 milijuna proizvoda i tako prešli 12 milijuna kilometara što je jednako kao da su 30 puta prešli udaljenost od Zemlje do Mjeseca. Među najčešće naručivanim namirnicama našle su se banane kojih je dostavljeno više od 20 tona, zatim mlijeko kojeg je dostavljeno više od 70.000 litara te voda, krumpir i jaja. Od gotove hrane najpopulariniji je takozvani fast food – burgeri, pizza i grill.

Pandemija je, među ostalim i promijenila navike kupaca, pa su tako narudžbe namirnica pomoću Glovo aplikacije od početka pandemije koronavirusa u Hrvatskoj porasle za više od 500 % u odnosu na vrijeme prije pandemije. Iz Glova ističu kako je porast narudžbi u toj fazi razvoja očekivan, međutim činjenica je da je pandemija doprinijela tako visokim rezultatima. Među najtraženijim pojmovima u aplikaciji za vrijeme pandemije našao se kvasac, a od dostavljenog kvasca u posljednjih godinu dana moglo se ispeći preko 5 000 kruhova.

Što se tiče planova za 2021. i daje, Širola je istaknuo kako im je u planu širenje dalje na druge gradove u Hrvatskoj te daljnje unaprjeđivanje usluge.