Pobjednik ovogodišnjeg Erste Hackathona je MadLabz

U Zagrebačkom inkubatoru poduzetništva u subotu je bila napeta situacija. Timovi developera i dizajnera bili su fokusirani na jednu stvar — napraviti najbolje moguće rješenje u samo 24h bez pauze.

Saša Fišter sasa@zimo.co | 07.04.2014. / 08:31

Pobjednik ovogodišnjeg Erste Hackathona je MadLabz

U Zagrebačkom inkubatoru poduzetništva u subotu je bila napeta situacija. Timovi developera i dizajnera bili su fokusirani na jednu stvar — napraviti najbolje moguće rješenje u samo 24h bez pauze.

Nakon napornog rada i bez spavanja, Erste Hackathon je završio te su proglašeni pobjednici MadLabs, a o čemu se radi, odnosno o kakvom projektu, pročitajte u nastavku.

MadLabs je nastao udruživanjem ZIP-ovih timova MadBarz (Nikola Mratinić i Luka Macner) i Appointment Labs (Tvrtko Kračun i Dennis Puzak). 

“Zaključili smo da imamo dobru sinergiju i odlično funkcioniramo kao tim i odlučili istu formulu primijenit na hackathonu koja se očito pokazala uspješnom.”, istaknuo je Dennis Puzak za ZIMO.

Brand Tree (www.brand-tree.com) je najjednostavniji način za male biznise da proguraju svoju ponudu direktno do svojih kupaca. 

“Ideja je jednostavna. Bilo tko može skinuti mobilnu aplikaciju i u njoj lako pronaći svoj omiljeni brand i početi ga pratiti. Nakon što zapratite neki brand u news feedu u aplikaciji vam se prikazuju ponude i akcije tog branda (recimo neka trgovina ima artikl na akciji, ili je stigla nova pošiljka nekog interesantnog proizvoda). Možete pratiti ponude i direktno iz aplikacije obaviti kupovinu. Proizvod vam se onda, ovisno o odabiru i brandu, dostavlja na kućnu adresu ili ga podižete u poslovnici branda. Ako ste ekstra zagrijani za neki brand možete ga i favorizirati nakon čega dobivate notifikaciju za svaku objavu tog branda. Brandovi imaju svoj korisnički račun na webu na koji se mogu prijaviti i upravljati sa svojim ponudama i akcijama.”

Također, ekipa je razradila i model zarade, pa tako kažu kako je BrandTree posrednik pri kupovini kroz aplikaciju i uzima proviziju od svakog prodanog proizvoda. “Cilj nam je bio olakšati način na koji brandovi komuniciraju s kupcima.”

U 24 sata ekipa je složila landing page na brand-tree.com, login i registraciju za brandove koji su live. API putem kojeg mobilne aplikacije komuniciraju s backendom, te potpuno funkcionalne mobilne aplikacije za 3 glavne platforme - iOS, Android i Windows Phone.

Čestitke dečkima i nadamo se kako će ovaj projekt zaživjeti i dalje!

Još brže do najnovijih tech inovacija. Preuzmi DNEVNIK.hr aplikaciju

Vezane vijesti

Još vijesti