Počinje testiranje digitalnih registarskih tablica na kojima će se prikazivati reklame

U SAD-u je počelo testiranje digitalnih registarskih tablica na kojima će se moći prikazivati različite informacije, uključujući i reklame.

Hrvoje Jurman
Hrvoje Jurman | 01.06.2018. / 14:03 komentari
Digitalne tablice (Foto: AFP) (Foto: Afp)

Nedavno je najavljeno kako će u Dubaiju početi testiranje digitalnih registarskih tablica koje će vlasnicima automobila omogućiti i brojne druge stvari osim (digitalnih) registarskih oznaka. Ove tablice, opremljene GPS-om i odašiljačem, moći će kontaktirati s policijom i hitnom pomoći u slučaju nesreće, bit će povezane s računima vlasnika automobila, pa će im se automatski naplaćivati karte za parking i kazne, upozorit će vlasnika na krađu vozila itd.

tri vijesti o kojima se priča Žena spava u kravetu, ilustracija Za sve koji žive u gradovima Spavajte u mraku, zaštitite srce: Znanstvenici upozoravaju na skrivenu prijetnju Anatomski prikaz srca, ilustracija Istraživanje pokazalo Ova jednostavna svakodnevna hrana može potiho ojačati zdravlje vašeg srca Iznenađenje na ekranu, ilustracija Dobro čitajte što piše Oprez! Ugledate li ovo upozorenje na Gmailu, vjerojatno vas pokušavaju hakirati

Testiranje digitalnih tablica počinje i u Kaliforniji te bi takve tablice s vremenom mogle zamijeniti klasične registarske tablice, a jednom će se možda pojaviti i na vozilima u Hrvatskoj.

Digitalne tablice (Foto: AFP) (Foto: Afp)

Digitalne tablice izgledaju poput tableta, opremljene su vlastitim baterijama i čipom, a osim informacija o broju tablice, na njima će se prikazivati i datum isteka registracije. Također, korisnici će moći postaviti kratku poruku ispod registarske oznake – oznaka će se prikazivati preko većine ekrana tijekom vožnje, a kada je vozilo parkirano, korisnik je može pomaknuti sa strane i veći dio digitalne tablice iskoristiti za prikazivanje veće poruke ili čak reklame.

Na ovim tablicama moći će se prikazivati i neke važne obavijesti, poput informacija o prirodnim nepogodama, prometnim nesrećama i slično.

Digitalne tablice mogle bi biti zanimljive kompanijama koje bi ih mogle iskoristiti kao reklamne panoe jer bi se na tablicama stalno prikazivale njihovo promotivne poruke, usluge i slično.

Cijena tablica iznosi 699 dolara za sam uređaj, a još je potrebno platiti troškove instalacije i mjesečnu pretplatu od 7 dolara, što su cifre koje će teško pokriti zarada od reklama na registarskim ekranima, no s vremenom kada ovakve tablice postanu standard i puno jeftinije, vjerojatno će se od reklama moći pokriti dio troškova registracije.

Nakon Kalifornije, testovi s digitalnim tablicama započet će i u Arizoni, a ovisno o njihovim rezultatima i zadovoljstvu korisnika, s vremenom se možda prošire i na druge američke savezne države, odnosno druge zemlje diljem svijeta.

Izvor: Digital Trends
 

Vezane vijesti