Počinje testiranje digitalnih registarskih tablica na kojima će se prikazivati reklame

U SAD-u je počelo testiranje digitalnih registarskih tablica na kojima će se moći prikazivati različite informacije, uključujući i reklame.

Hrvoje Jurman Hrvoje Jurman | 01.06.2018. / 14:03

Digitalne tablice (Foto: AFP) (Foto: Afp)

Nedavno je najavljeno kako će u Dubaiju početi testiranje digitalnih registarskih tablica koje će vlasnicima automobila omogućiti i brojne druge stvari osim (digitalnih) registarskih oznaka. Ove tablice, opremljene GPS-om i odašiljačem, moći će kontaktirati s policijom i hitnom pomoći u slučaju nesreće, bit će povezane s računima vlasnika automobila, pa će im se automatski naplaćivati karte za parking i kazne, upozorit će vlasnika na krađu vozila itd.

Testiranje digitalnih tablica počinje i u Kaliforniji te bi takve tablice s vremenom mogle zamijeniti klasične registarske tablice, a jednom će se možda pojaviti i na vozilima u Hrvatskoj.

Digitalne tablice (Foto: AFP) (Foto: Afp)

Digitalne tablice izgledaju poput tableta, opremljene su vlastitim baterijama i čipom, a osim informacija o broju tablice, na njima će se prikazivati i datum isteka registracije. Također, korisnici će moći postaviti kratku poruku ispod registarske oznake – oznaka će se prikazivati preko većine ekrana tijekom vožnje, a kada je vozilo parkirano, korisnik je može pomaknuti sa strane i veći dio digitalne tablice iskoristiti za prikazivanje veće poruke ili čak reklame.

Na ovim tablicama moći će se prikazivati i neke važne obavijesti, poput informacija o prirodnim nepogodama, prometnim nesrećama i slično.

Digitalne tablice mogle bi biti zanimljive kompanijama koje bi ih mogle iskoristiti kao reklamne panoe jer bi se na tablicama stalno prikazivale njihovo promotivne poruke, usluge i slično.

Cijena tablica iznosi 699 dolara za sam uređaj, a još je potrebno platiti troškove instalacije i mjesečnu pretplatu od 7 dolara, što su cifre koje će teško pokriti zarada od reklama na registarskim ekranima, no s vremenom kada ovakve tablice postanu standard i puno jeftinije, vjerojatno će se od reklama moći pokriti dio troškova registracije.

Nakon Kalifornije, testovi s digitalnim tablicama započet će i u Arizoni, a ovisno o njihovim rezultatima i zadovoljstvu korisnika, s vremenom se možda prošire i na druge američke savezne države, odnosno druge zemlje diljem svijeta.

Izvor: Digital Trends
 

Još brže do najnovijih tech inovacija. Preuzmi DNEVNIK.hr aplikaciju

Vezane vijesti

Još vijesti