Dove već duže vrijeme promovira prirodnu ljepotu žena, a u novoj kampanji #WeAreBeautiful zaposlio je ilustratora, bivšeg FBI-ovca koji na temelju opisa može nacrtati osobu.

tri vijesti o kojima se priča Droga, ilustracija Roditelji, oprez! "Najopasnija mreža za mlade": Omiljena platforma prepuna je seksualnih predatora i dilera droge Cheyava Falls u dolini Neretva Vallis u krateru Jezero na Marsu Na Marsu NASA zagolicala maštu javnosti: U dolini Neretve pronađeni tragovi izvanzemaljskog života? BYD-jevi automobili, ilustracija Jednostavno je Nema tu nikakve magije: Šef Riviana objasnio zašto su kineski automobili jeftiniji od konkurencije

Žene su najveći kritičari svoje ljepote, a u svijetu tek 4% žena smatraju sebe lijepima. Dove je odlučio dokazati kako su žene ljepše nego što to misle, pa su tako proveli društveni eksperiment koji istražuje kako žene gledaju na svoju ljepotu, te kako drugi ljudi vide tu ljepotu na ženama.

Povodom ove kampanje pokrenuta je i stranica na kojoj možete vidjeti slike, te vidjeti kako žene vide sebe a kako ih vide drugi.