Pogledajte zašto GoPro ima najbolji marketing za svoje proizvode

Nick Woodman osnovao je kompaniju GoPro 2002. godine, a do sada čovjek je vrijedan 1.3 milijarde dolara. No u čemu je čar, kako je Nick uspio sa svojom kompanijom?

Saša Fišter sasa@zimo.co | 25.11.2013. / 13:54

Pogledajte zašto GoPro ima najbolji marketing za svoje proizvode

Nick Woodman osnovao je kompaniju GoPro 2002. godine, a do sada čovjek je vrijedan 1.3 milijarde dolara. No u čemu je čar, kako je Nick uspio sa svojom kompanijom?

Ključ svega je naravno marketing. Ako samo pogledate što sve ljudi rade s ovim malim, kompaktnim i kvalitetnim kamerama, sve će vam biti jasno. Već smo u nekoliko navrata pisali o marketingu GoPro-a, a ovaj video jedan je od možda najboljih pokazatelja kako ne morate trošiti milijune dolara na kampanje, već morate pronaći samo evanđeliste vašeg proizvoda. 

Jedan od njih je svakako Kevin Richardson, čovjek koji obožava lavove i sve vezano uz njih. Vjerujemo kako se ovim životinjama ne bi usudio približiti bilo tko, pa tako zahvaljujući GoPro-u, možemo vidjeti kako to izgleda iz prve ruke, zahvaljujući nevjerojatnom instinktu Richardsona.

Još brže do najnovijih tech inovacija. Preuzmi DNEVNIK.hr aplikaciju

Vezane vijesti

Još vijesti