Društvene mreže, sve češći su pojmovi u području marketinga. Destinacijska promocija se više nego ikad seli na online kanale, a uspješnost u pozicioniranju na istima može za turističku destinaciju poput Hrvatske značiti veliku razliku u odluci turista da odaberu baš naše destinacije za svoje buduće putovanje i odmor. 

Istra već zadnjih nekoliko godina radi intenzivno kao destinacija na upravljanju promocijom prema turistima upravo preko tih online kanala, a društvene mreže su jedan od najbitnijih. 

Stoga se odlučila prijaviti za domaćina prvog Europskog simpozija za društvene medije koje se već uspješno održava u Americi i Australiji i dovodi najveće svjetske stručnjake iz tog područja. Prijave su u duhu društvenim mreža napravljene tako da je odabrano 9 destinacija finalista, a Istra je jedna od njih. Kako bi Istra, konkretno Poreč s domaćinom, Laguna Poreč hotelima osvojila domaćinstvo, potrebno je da osvojiti maksimalan broj glasova u online nadmetanju, a glasanje traje do 22. studenog.

"Ovakav tip konferencije koji okuplja svjetske stručnjake polučuje veliki uspjeh, i za Hrvatsku je veliki iskorak što se tiče turističkog sektora na polju društvenih mreža. Voljeli bismo pokazati da možemo i hoćemo biti destinacija spremna na izazove, dovoljno intrigantna i organizatorima i sudionicima." — objašnjavaju Iz Turističke zajednice Istre.

"Potencijal digitalnog marketinga je ogroman za našu hotelijersku industriju, ali i za Poreč kao destinaciju. Stoga bi bili jako ponosni kada bi dobili priliku ugostiti kod nas ovo važnu međunarodnu konferenciju." —  istaknuo je voditelj marketinga Laguna Poreč hotela, Dean Matošević.

Svoj glas Poreču i Istri u borbi za domaćinstvo s gradovima poput Zuricha, i Cote d' Azur i Belfasta, na jednostavan način možete dati na sljedećem linku bit.ly/Vote4Istra