Dok prve električne modele nekih luksuznih sportskih automobila tek iščekujemo, poput Ferrarija, Porsche je ranije krenuo u elektrifikaciju i njihove su ambicije na tom tržištu prilično velike. Model Taycan pokazao se kao moćno vozilo dostojno imena Porsche, a kolika je potražnja za njim među ljubiteljima ove kompanije dovoljno podatak da je prošle godine prodano više Taycana od legendarnog modela 911.

Porsche Porsche i Apple razgovarali o potencijalnoj suradnji i budućim projektima

Strategija elektrifikacije njemačke tvrtke uključuje čak šest novih električnih modela do 2030. godine.

Proizvodnja Macana EV trebala bi početi sljedeće godine, dok bi se na tržištu trebao pojaviti početkom 2024. Godinu dana poslije, možemo očekivati i električnu verziju Cayenna, baziranu na platformi PPE, a nakon toga Porsche bi trebao predstaviti svoj novi luksuzni SUV sa 7 sjedala, a koji će biti veći od Cayenna. Također, u planu je i električna verzija Boxstera/Caymana.

Prema Porscheovim dugoročnim planovima, 2027. trebali bi predstaviti dva električna vozila. Jedno od njih bit će druga generacija Taycana, dok će drugi model biti električna verzija popularne Panamere.

Porsche Taycan Porsche najavio planove za elektrifikaciju: Novi modeli električnih automobila i vlastite punionice

Oba ta modela bit će bazirana na VW-ovoj SSP platformi za električna vozila, pri čemu bi Taycan trebao biti najbrži Porscheov električni automobil i tako bi trebalo ostati sve dok kompanija jednom ne predstavi i verziju 911 s električnim motorom. Ipak, ne bi se trebali iznenaditi kako Porsche 911 još dugo godina bude dostupan samo s motorima s unutarnjim sagorijevanjem, odnosno kao hibridno vozilo te u nekoj bližoj budućnosti ne treba očekivati potpunu električnu verziju ovog trkaćeg automobila.

Izvor: Inside EVs

 


 

Još brže do najnovijih tech inovacija. Preuzmi novu DNEVNIK.hr aplikaciju