Povratak originalnom Facebooku: Zuckerberg najavio veliki novitet na popularnoj društvenoj mreži

Ova opcija na početku je dostupna u SAD-u i Kanadi, a za očekivati je da će s vremenom biti dostupna i na drugim tržištima.

Hrvoje Jurman Hrvoje Jurman | 28.03.2025. / 10:14

Mark Zuckerberg (Foto: Afp)

Mark Zuckerberg najavio je zanimljiv novitet za svoju društvenu mrežu s kojim Facebooku želi vratiti dio starog sjaja. Fejs će tako dobiti jednu mogućnost koja je bila dostupna u početnom razdoblju ove mreže. Naime, Zuckerberg i ekipa odlučili su se dodati još jednu karticu na Facebook na kojoj će se prikazivati samo objave njihovih prijatelja.

Instagram Instagram više neće biti isti: Evo što planiraju kako bi konkurirali TikToku

To je povratak starom i originalnom Facebooku kakav je bio na početku, a ono što je zanimljivo jest što je Zuckerberg najavio kako uskoro namjeravaju predstaviti takve dodatne opcije iz originalnog Facebooka. O čemu je riječ nije poznato, no svakako će biti zanimljivo vidjeti na kakvu je ideju izvršni direktor Mete došao.

OG Facebook

Kada otvorite novu karticu sa sadržajem prijatelja, umjesto sadržaja koje sada Meta preporučuje, a koji je prilično šarolik, vidjet ćete samo informacije vezane uz vaše prijatelje - objave, storije, reelse, rođendane i zahtjeve za prijateljstvom.

Trenutačni način prikaza sadržaja u kojem vam algoritam predlaže objave koje su bazirane na vašim interesima i dalje će ostati primaran način pristupanja Fejsu i sadržaju na toj mreži, a jasno je i zašto. Kad se korisnicima prikazuje sadržaj koji im je zanimljiv, jasno je kako će oni provesti puno više vremena pregledavajući te objave, fotografije i videozapise. Što su više vremena na Fejsu, prikazivat će im se više reklama, što će rezultirati i većim prihodima za kompaniju.

Ipak, s karticom prijatelja korisnici će sada ipak dobiti veći izbor, a novi prikaz sadržaja sličan je onom kao u neka davna vremena kada je Facebook zaista služio za povezivanje i komunikaciju između prijatelja i osoba koje su imale zajedničke interese.

Šok Korisnici moraju reagirati u kratkom roku: Facebook najavio brisanje dijela sadržaja

Da će Zuckerberg veću pažnju staviti na takav, kako ga naziva, “OG Facebook”, najavio je još u siječnju kada je predstavljao poslovne rezultate za posljednji kvartal prošle godine. Tada je komentirao kako danas jako puno ljudi svakodnevno koristi Facebook, što im pruža priliku da ostvare “veći kulturološki utjecaj”, što uključuje u povratak na početne postavke ove mreže, odnosno u vrijeme kada je nastao originalni Fejs. To je iskustvo usporedio s Facebookom iz 2008. godine.

Nova kartica sa sadržajem koji će prikazivati samo ono što objavljuju prijatelji osoba s te mreže na početku je dostupna u SAD-u i Kanadi. Šef Mete nije spominjao širenja i na druga tržišta, no za pretpostaviti je da će se s vremenom ova opcija biti dostupna i na europskom i ostalim tržištima.

Izvor: Neowin

Vezane vijesti

Još vijesti