Kako je TikTok u SAD-u upao u probleme koji, treba podsjetiti, i dalje nisu riješeni, već je konačna odluka samo odgođena dok se ne pronađe rješenje, korisnici su počeli tražiti alternative omiljenoj aplikaciji za videzapise, dok konkurentske platfrome s novim opcijama pokušavaju privući te “TikTok izbjeglice”. Jedna od kompanija koja je možda napravila najviše do sada kako bi privukla TikTokere je Instagram, koji je prije više godina upravo zbog kineske društvene mreže predstavio opciju kratkih videozapisa Reels.
Ta se opcija pokazala iznimno popularnom među korisnicima, no zbog Reelsa oni ipak nisu zamijenili TikTok s Instagramom te je mnogima kineska aplikacija i dalje ostala primarna za pregledavanje kratkih videa. Metina društvena mreža sada ima novi plan s kojim kreće u napad na TikTok i s kojim bi jednom u budućnosti mogla zavladati tržištem kojim sada dominira TikTok.
Naime, kako je prvi čovjek Instagrama Adam Mosseri najavio svojim suradnicima, u ovoj kompaniji razmišljaju o izdvajanju Reelsa kao posebne aplikacije. Dakle, umjesto da Reelsima pristupate putem Instagrama kao i sada, za kratke videozapise prijatelja s te mreže trebali bi koristiti posebnu aplikaciju. Ako Reelsi budu dostupni kroz novu aplikaciju, to bi značilo da Instagram više neće biti isti jer se na toj mreži više ne bi mogli pregledavati takvi kratki videozapisi. Naravno, uvijek postoji mogućnost da Reelsi ostanu u Instagramu, ali u isto vrijeme budu dostupni i kao posebna aplikacija.
Prvi pokušaj nije uspio
Prema informacijama medija, čini se kako konačna odluka još nije donesena, već trenutačno samo razmišljaju o njoj te će biti zanimljivo pratiti kako će se situacija razviti u budućnosti.
Podsjetimo, prošli mjesec Meta je najavio i novu aplikaciju za uređivanje videozapisa Edits, s kojom namjeravaju konkurirati sličnoj ByteDanceovoj aplikaciji CapCut koju TikTokeri koriste za uređivanje i stvaranje videa. Ako Zuckerberg zaista predstavi Reelse kao posebnu aplikaciju za videozapise, to će biti drugi put da je na sličan način pokušao napasti TikTok i ukrasti im korisnike. Naime, Meta, odnosno tadašnji Facebook, još je 2018. godine predstavila aplikaciju za kratke videozapise nazvanu Lasso, no kako nije privukla pažnju korisnika, od nje su brzo odustali.
S Reelsima bi situacija mogla biti drukčija jer ih korisnici Instagrama već dugo koriste i takvi su kratki videozapisi prilično popularni, a za očekivati je kako bi i u toj potencijalnoj odvojenoj aplikaciji zadržali sve pratitelje kao i na Instagramu, tako da bi mogli nastaviti koristiti Reels kao i ranije, samo kroz odvojenu aplikaciju.
Izvor: Reuters