Instagram želi privući korisnike TikToka kopiranjem ByteDanceove popularne aplikacije

U borbi za privlačenje korisnika TikToka ne biraju se sredstva.

Hrvoje Jurman Hrvoje Jurman | 20.01.2025. / 08:59

Instagram (Foto: Afp)

Više od 170 milijuna korisnika TikToka jučer je dočekala šokantna, ali i očekivana poruka o nedostupnosti te mreže u SAD-u. Na tu su se situaciju pripremali sami korisnici, koji već neko vrijeme traže alternativne društvene mreže (zanimljivo, mnogi su ih ponovno pronašli u Kini), ali i konkurentni TikToku. Jedan od konkurenta jest i - Instagram.

  TikTok Najpopularnija na App Storeu u SAD-u: Hoće li ova aplikacija zamijeniti TikTok?

Uoči očekivanog prestanka rada TikToka u SAD-u, ova je društvena mreža predstavila neke novitete s kojima su htjeli privući pažnju korisnika ByteDanceove mreže. Adam Mosseri, prvi čovjek Instagrama tako je najavio novi izgled profilne fotografije koji je promijenjen da bude što sličniji onom na TikToku, kao i povećanje dužine trajanja Reels videozapisa s 90 sekundi na čak tri minute. Slično je napravio TikTok još 2023. godine, čime su htjeli potaknuti korisnike na snimanje dužih videa, iako su na toj mreži i dalje ostali dominanti kraći videozapisi.

Jučer, kada je sama zabrana stupila na snagu, najavili su još jedan veliki update na svojoj platformi te je Meta predstavila novu aplikaciju za uređivanje videa Edits koja je namijenjena korisnicima Instagrama, a koja značajno podsjeća na CapCut. Riječ je, komentiraju na The Vergeu, o “jasnoj kopiji”, ByteDanceove aplikacije koja je dobro poznata svim TikTokerima koji je često koriste za stvaranje vlastitih videa za tu platformu.

Govoreći o svim tim promjenama, Mosseri je rekao kako im je s Reelsima fokus do sada bio na kratkim videozapisima te su donedavno omogućili videa u trajanju do 90 sekundi, no kako je nekim korisnicima to bilo prekratko te su od ove platforme tražili povećanje tog ograničenja, Instagram je to omogućio upravo sada, uoči najavljenog gašenja TikToka u SAD-u. Trenutačno se puno toga događa u svijetu i što god da se dogodi, mislimo da je naš posao napraviti najprivlačnije kreativne alate za one koji stvaraju videa ne samo za Instagram, već za druge platforme, komentirao je nakon jučerašnjeg predstavljanja novih kreativnih alata koji će se moći koristiti tek od sljedećeg mjeseca.

  Učenje jezika, ilustracija Pogledajte graf koji je objavio Duolingo: Odjednom svi žele učiti ovaj jezik, a razlog je zanimljiv

Iako se čini da će TikTok ponovno postati dostupan u toj zemlji - tj. korisnici mu već sada mogu pristupiti, no samo putem weba, dok još nije dostupan kao mobilna aplikacija, sudbina ove mreže u SAD-u vjerojatno će još neko vrijeme biti neizvjesna, a konkurenti poput Instagrama žele biti spremani za sve scenarije.
 

Još brže do najnovijih tech inovacija. Preuzmi DNEVNIK.hr aplikaciju

Vezane vijesti

Još vijesti