Sjećate se kako je internet bio zabavno mjesto prije algoritama i oglasa? Mi se također sjećamo… zato ga i vraćamo, stoji u opisu nove društvene mreže koja će postati dostupna tijekom lipnja, a svi zainteresirani već se sada mogu prijaviti na listu čekanja. A da bi Nospace, mreža koja prvenstveno cilja generaciju Z, mogla uspjeti na iznimno konkurentnom tržištu možemo vidjeti po toj listi čekanja koja je već sada narasla na oko pola milijuna korisnika.
Kako objašnjava osnivačica ove mreže Tiffany Zhong, društvene mreže danas su postale više kao mediji, nego što su društvene, zbog čega se ljudi “druže” u komentarima TikToka. Platforme se prepune profesionalnog sadržaja, objava osoba koje ne poznajemo, odnosno organizacija i tvrtki koje ne pratimo, a koje pokušavaju biti viralne, dok je druženje i povezanost s prijateljima i obitelji pala u drugi ili treći plan.
Zhong to sada namjerava vratiti s Nospaceom za koji kaže da je “najdruštvenija mreža”. To je mreža koji teži jednostavnosti, a ne viralnosti te će prvenstveno biti bazirana na tekstualnim objavama i imat će mogućnost pregleda isključivo objava prijatelja. Nešto slično kao rani dani Facebooka i MySpacea.
Kako je za Business Insider objasnila ova mlada poduzetnica, Nospace će korisnike poticati na objave vezane uz ono o čemu razmišljaju, knjigama koje čitaju ili videoigrama koje igraju i slično, pri čemu će dizajn same mreže biti manje profesionalan u odnosu na današnje platforme. Naglasila je kako su korisnici proteklih godinama postali frustrirani s nedostatkom zabave online jer su profesionalne objave zamijenile ono što je trebalo biti zafrkancija i neobavezna komunikacija s prijateljima.
Brojna su ranija istraživanja pokazala kako su mladi pod velikim pritiskom zbog društvenih mreža jer, osim što se moraju dokazivati u stvarnom životu, sada se moraju dokazivati i u virtualnim prostorima u kojima žele dobiti što više lajkova, komentara itd. Također, zbog tog pritiska i opterećenja života u digitalnim vremenima, raste broj osoba koje su svoje pametne telefone koji su konstantno povezani zamijenili sa starim mobitelima s hardverskim tipkovnicama koje im omogućuju prvenstveno komunikaciju - pozive i slanje poruka, bez brojnih i često nepotrebnih aplikacija i obavijesti koje im stalno dolaze i ometaju ih.