Sjećate se kako je internet bio zabavno mjesto prije algoritama i oglasa? Mi se također sjećamo… zato ga i vraćamo, stoji u opisu nove društvene mreže koja će postati dostupna tijekom lipnja, a svi zainteresirani već se sada mogu prijaviti na listu čekanja. A da bi Nospace, mreža koja prvenstveno cilja generaciju Z, mogla uspjeti na iznimno konkurentnom tržištu možemo vidjeti po toj listi čekanja koja je već sada narasla na oko pola milijuna korisnika.
tri vijesti o kojima se priča


Kako objašnjava osnivačica ove mreže Tiffany Zhong, društvene mreže danas su postale više kao mediji, nego što su društvene, zbog čega se ljudi “druže” u komentarima TikToka. Platforme se prepune profesionalnog sadržaja, objava osoba koje ne poznajemo, odnosno organizacija i tvrtki koje ne pratimo, a koje pokušavaju biti viralne, dok je druženje i povezanost s prijateljima i obitelji pala u drugi ili treći plan.
Zhong to sada namjerava vratiti s Nospaceom za koji kaže da je “najdruštvenija mreža”. To je mreža koji teži jednostavnosti, a ne viralnosti te će prvenstveno biti bazirana na tekstualnim objavama i imat će mogućnost pregleda isključivo objava prijatelja. Nešto slično kao rani dani Facebooka i MySpacea.
Kako je za Business Insider objasnila ova mlada poduzetnica, Nospace će korisnike poticati na objave vezane uz ono o čemu razmišljaju, knjigama koje čitaju ili videoigrama koje igraju i slično, pri čemu će dizajn same mreže biti manje profesionalan u odnosu na današnje platforme. Naglasila je kako su korisnici proteklih godinama postali frustrirani s nedostatkom zabave online jer su profesionalne objave zamijenile ono što je trebalo biti zafrkancija i neobavezna komunikacija s prijateljima.
Brojna su ranija istraživanja pokazala kako su mladi pod velikim pritiskom zbog društvenih mreža jer, osim što se moraju dokazivati u stvarnom životu, sada se moraju dokazivati i u virtualnim prostorima u kojima žele dobiti što više lajkova, komentara itd. Također, zbog tog pritiska i opterećenja života u digitalnim vremenima, raste broj osoba koje su svoje pametne telefone koji su konstantno povezani zamijenili sa starim mobitelima s hardverskim tipkovnicama koje im omogućuju prvenstveno komunikaciju - pozive i slanje poruka, bez brojnih i često nepotrebnih aplikacija i obavijesti koje im stalno dolaze i ometaju ih.