Prijenosni hladnjak Coolest najuspješniji je projekt na Kickstarteru ikad!

Možda toga nije bio svjestan kad je započeo svoju kampanju na Kickstarteru, no Ryan Grapperov projekt Coolest postao je najuspješniji projekt s prikupljenih 10.3 milijuna dolara.

Saša Fišter
sasa@zimo.co | 01.09.2014. / 07:13 komentari
Prijenosni hladnjak Coolest najuspješniji je projekt na Kickstarteru ikad!

Možda toga nije bio svjestan kad je započeo svoju kampanju na Kickstarteru, no Ryan Grapperov projekt Coolest postao je najuspješniji projekt s prikupljenih 10.3 milijuna dolara. 

tri vijesti o kojima se priča Žena spava u kravetu, ilustracija Za sve koji žive u gradovima Spavajte u mraku, zaštitite srce: Znanstvenici upozoravaju na skrivenu prijetnju Anatomski prikaz srca, ilustracija Istraživanje pokazalo Ova jednostavna svakodnevna hrana može potiho ojačati zdravlje vašeg srca Iznenađenje na ekranu, ilustracija Dobro čitajte što piše Oprez! Ugledate li ovo upozorenje na Gmailu, vjerojatno vas pokušavaju hakirati

Njegov prijenosni hladnjak Coolest ima USB priključak, mikser, Bluetooth zvučnike, a sve zajedno je napravljeno tako da je sam, mogli bismo ga nazvati uređaj, prijenosan i naravno vrlo praktičan. 

Uz 10.3 milijuna prikupljenih dolara, Coolest je tako nadmašio Pebble koji je prikupio 2012. godine nešto malo više od 10.2 milijuna dolara.  

Njegov put do uspjeha nije bio lagan. “Za Kickstarter sam čuo 2011. godine no nisam imao završen proizvod, pa nisam krenuo u kampanju.” Dvije godine kasnije kampanja na Kickstarteru imala je za cilj prikupiti 125.000 dolara, i u tom cilju nije uspjela. “Proizvod je bio nedovršen i dizajn nije bio dovoljno dobar, a sama kampanja lansirana je u zimi kada nitko ne razmišlja o hladnjacima.”, dodaje Ryan. 

Sedam mjeseci kasnije, Grepper je krenuo u novu kampanju s razvijenim proizvodom i unaprijeđenim dizajnom koji je naučio kroz greške koje su mu se dogodili prilikom prve kampanje. Naravno, ova kampanja je bila daleko uspješnija, no da nije bila Ryan kaže kako bi i uživao u svom prototipu idućih nekoliko godina, i kasnije krenuo dalje s novim konceptom. 

Uspjeh ove kampanje govori podataka da je u prvom danu druge kampanje Ryan prikupio potrebnih 50.000 dolara, da bi samo dan kasnije prikupio više od milijun dolara!

Izvor Mashable, Foto Kickstarter

Vezane vijesti