Prodajne brojke ovog automobila su pet puta veće od očekivanja

Iako dolaze iz potpuno druge industrije, njihov je prvi automobil privukao veliki broj kupaca.

Hrvoje Jurman Hrvoje Jurman | 23.04.2024. / 13:32

Xiaomi SU7 - 1 (Foto: Xiaomi)

Dok smo glasine o Appleovom automobilu slušali skoro desetljeće, da bi na kraju Tim Cook odustao od tog projekta, Xiaomi je u roku od samo tri godine od najave predstavio svoj prvi električni automobil. Prilikom najave početka prodaje CEO kineske tvrtke Lei Jun podsjetio je na Appleovo odustajanje od ovog tržišta, pohvalivši svoju kompaniju i posao koji su napravili.

Xiaomi SU7 - 3 Xiaomijev "konkurent Tesli" službeno krenuo u prodaju, ali za sad samo u Kini

A da su napravili fantastičan posao, barem što se tiče potražnje za njihovim prvim vozilom, dovoljno govori potražnja za modelom SU7. Već smo pisali o velikom broju prednarudžbi za taj model koji se nedavno pojavio u prodaji i to ranije u odnosu na prijašnje najave iz Xiaomija. Iako su očekivanja iz Xiaomija bila velika, Jun je prije nekoliko dana rekao kako su prodajne brojke tri do pet puta bolje u odnosu na prvotna očekivanja.

Takva potražnja bila bi ohrabrujuća za sve automobilske kompanije, no za Xiaomi ona ima puno veću težinu jer je riječ o kompaniji koja dolazi iz potpuno druge industrije te je ovo njihovo prvo vozilo, što dovoljno govori o povjerenju u taj brend u Kini. Model SU7 dostupan je u tri verzije i u prodaji su se već pojavile osnovna verzija čija je cijena nešto niža od 30 tisuća eura te skuplja verzija SU7 Pro, dok najjači model Max u prodaji na kineskom tržištu očekujemo tijekom sljedećeg mjeseca. Xiaomi SU7 Max imat će 101kWh bateriju te će brzinu od 100 km/h moći postići već za 2,7 sekundi, što su impresivne brojke.

Xiaomi SU7 - 3 Šef Xiaomija iznenadio mnoge kad je otkrio gornju granicu cijene njihova električnog automobila SU7

S obzirom na to da je potražnja velika, Xiaomi će sada dio fokusa staviti i na infrastrukturu te će mrežu dostavnih centara do kraja godine proširiti na njih 40 diljem Kine. Također, jasno je kako kompanija svoje ambicije na ovom tržištu neće zaustaviti samo na jednom modelu pa glasine govore kako nakon SU7 planiraju i jedan model SUV električnog automobila, a nakon toga i jeftiniji električni automobil.

Ipak, za sada je u prvom planu proizvodnja i prodaja njihovog prvog vozila te, ako iskustvo vlasnika SU7 bude pozitivno, nema sumnje kako bi Xiaomi, osim na tržištu potrošačke elektronike, mogao postati važan igrač i na tržištu električnih automobila.

Izvor: Cnevpost
 

Još brže do najnovijih tech inovacija. Preuzmi DNEVNIK.hr aplikaciju

Vezane vijesti

Još vijesti