Do prije mjesec dana samo je mali broj ljudi na svijetu, čak i u gamerskim krugovima čuo za SCUM, igru preživljavanja koju su razvile hrvatske kompanije Gamepires i Croteam. Danas veliki broj gamera diljem svijeta zna za SCUM i uživaju u ovoj igri koja je jedno vrijeme bila najprodavanija na Steamu, a odlična prodaja nastavila se i dalje te je u manje od 30 dana SCUM prodan u nestvarnih (za hrvatske prilike) milijun primjeraka.

Iako bi pomislili da u ovim kompanijama trenutno traje veliko slavlje, od proslave ipak nema ništa, odnosno proslavili su tako što su svim igračima koji su do sada kupili igru poklonili zlatnu verziju pištolja Desert Eagle unutar same igre. Što se slavlja u stvarnom životu tiče, Josip Barišić iz Gamepiresa za ZIMO je komentirao: "Za to još nemamo vremena jer naporno radimo na igri kako bi sve bilo tip-top".

SCUM (Foto: Gamepires)

U razgovoru za ZIMO početkom rujna iz ove su kompanije rekli kako još nisu svjesni uspjeha koji su postigli i svega što se događa oko SCUM-a te smo ih upitali je li se što promijenilo od tada i jesu li se dojmovi polako slegli i shvaćaju li kako su veliki uspjeh postigli s prodajom milijun primjeraka igre: "Lagano se sliježu pa je nevjericu zamijenila panika, a paniku red, rad i disciplina jer smo svjesni da su sada ulozi veći nego ikad i da sve skupa moramo podići na još višu razinu jer imamo milijun igrača koji su nam dali svoje povjerenje pa si ne smijemo dopustiti ništa manje od izvrsnosti".

Što se tiče daljnjih očekivanja od SCUM-a i prodaje ove igre Josip kaže kako je, statistički gledano, prodaja uvijek najveća prvih nekoliko dana od izlaska igre na tržište, zatim neko vrijeme stagnira i lagano pada do idućeg dodavanja novog sadržaja kada opet skoči.

SCUM (Foto: YouTube)

Mi imamo najveću prodaju u povijesti našeg izdavača i bilo koje hrvatske igre te najbolji launch u povijesti Steama, a novi skok očekujemo na sam službeni izlazak igre, pojasnio je Josip.

Ovaj ih uspjeh neće skrenuti sa zacrtanih ciljeva, a to je predstaviti najbolju survival igru na svijetu te "nastavljaju raditi dalje po planu, bez zabušavanja" te će u daljnjem razvoju igre i dalje pratiti reakcije i komentara igrača.

Bitno nam je da community sudjeluje u razvoju igre, i pohvalama i kritikama, jer su na kraju krajeva oni ti koju su ti igru platili i igraju je pa nam je bitno da su zadovoljni. To ne znači da slijepo u nju trpamo bilo koji prijedlog koji nam stigne, ali sve uzimamo na razmatranje i raspravu, ističe Josip.

Ovakav uspjeh zahtjeva i povećavanje radne snage te je Gamepires već zaposlio dvoje ljude, no i dalje traže nove zaposlenike – primarno C++ programere, 3D artiste, ali i Junior Community Managere, a Josip napominje kako uvijek primaju i otvorene prijave jer se "za pravu osobu uvijem može naći kompromis" – svi zainteresirani nam se mogu javiti na job@gamepires.com.

Osim igranja hrvatske igre iz ove kompanije čitateljima savjetuju i gledanje jednog hrvatskog filma te preporučuju domaći film F20 redatelja Arsena Ostojića koji je još prije uspjeha SCUM-a pružio priliku da SCUM bude prikazan u njemu.