IHS iSuppli procjenjuje kako komponente za izradu Amazonovog novog tableta Fire koštaju 191.65 dolara, te ukupno sa troškovima proizvodnje košta 209.63 dolara.

Ukoliko su ove procjene IHS iSupplya točne, Amazon gubi 10 dolara po svakom prodanom primjerku Firea.

Amazon je kompanija koja si može priuštiti gubitak po prodanom uređaju jer isti taj gubitak može kompenzirati sa sve većom prodajom na svom servisu. Tim načinom Amazonov tablet će zasigurno stići u ruke mnogih korisnika radi njegove niske cijene.

Analitičari poput Gene Munstera iz Piper Jaffray čak su prognozirali da će Amazon gubiti i do 50 dolara po prodanom primjerku.

No s druge strane, Russ Crupnick iz analitičke tvrtke NPD grupe napominje nekoliko problema s kojima bi se Amazon mogao naći. Naime, digitalna glazba i video nikad nisu postigli značajniji rast na Amazonu, već su korisnici u većini slučajeva glazbu i video preuzimali sa iTunes servisa, dok Netflix i dalje dominira tržištem video streaminga, inače sve jačem sektoru.

Korisnici Amazonovog Firea vrlo vjerojatno neće kupovati više Amazonove digitalne glazbe i videa putem novih uređaja, smatra Crupnick, koji kaže da čak niti uspješan iPad nije uspio podići broj preuzimanja glazbe i videa.

Također, Crupnick smatra da se tableti još uvijek većinom koriste za igre i preuzimanje aplikacije, a to je mjesto gdje bi Amazon mogao naći nadoknadu gubitka od prodaje svojih uređaja.

Via Reuters