Proizvodnja Amazonovog tableta iznosi 209 dolara, a prodaje se po 199 dolara.

IHS iSuppli procjenjuje kako komponente za izradu Amazonovog novog tableta Fire koštaju 191.65 dolara

Zimo
Zimo
Zimo | 01.10.2011. / 10:05 komentari
Proizvodnja Amazonovog tableta iznosi 209 dolara, a prodaje se po 199 dolara.

IHS iSuppli procjenjuje kako komponente za izradu Amazonovog novog tableta Fire koštaju 191.65 dolara, te ukupno sa troškovima proizvodnje košta 209.63 dolara.

tri vijesti o kojima se priča Širenje stanica raka Radi se na novim lijekovima Otkriveno tajno oružje raka: Evo što tumorima daje energiju za širenje u tijelu Pametni telefon, ilustracija Mali, ali značajna promjena Stavljate telefon na stol s ekranom prema gore? Evo zašto biste trebali promijeniti tu naviku Nezadovoljstvo, ilustracija I Hrvati su počeli primati obavijesti Šok za korisnike Fejsa i Instagrama: Evo što ih čeka ako ne počnu plaćati pretplatu i ne žele dati podatke Meti

Ukoliko su ove procjene IHS iSupplya točne, Amazon gubi 10 dolara po svakom prodanom primjerku Firea.

Amazon je kompanija koja si može priuštiti gubitak po prodanom uređaju jer isti taj gubitak može kompenzirati sa sve većom prodajom na svom servisu. Tim načinom Amazonov tablet će zasigurno stići u ruke mnogih korisnika radi njegove niske cijene.

Analitičari poput Gene Munstera iz Piper Jaffray čak su prognozirali da će Amazon gubiti i do 50 dolara po prodanom primjerku.

No s druge strane, Russ Crupnick iz analitičke tvrtke NPD grupe napominje nekoliko problema s kojima bi se Amazon mogao naći. Naime, digitalna glazba i video nikad nisu postigli značajniji rast na Amazonu, već su korisnici u većini slučajeva glazbu i video preuzimali sa iTunes servisa, dok Netflix i dalje dominira tržištem video streaminga, inače sve jačem sektoru.

Korisnici Amazonovog Firea vrlo vjerojatno neće kupovati više Amazonove digitalne glazbe i videa putem novih uređaja, smatra Crupnick, koji kaže da čak niti uspješan iPad nije uspio podići broj preuzimanja glazbe i videa.

Također, Crupnick smatra da se tableti još uvijek većinom koriste za igre i preuzimanje aplikacije, a to je mjesto gdje bi Amazon mogao naći nadoknadu gubitka od prodaje svojih uređaja.

Via Reuters

Vezane vijesti