Put prema “bankrotu kreativnosti”: Pogledajte spot koji je u potpunosti napravila umjetna inteligencija

OpenAI ranije je već demonstrirao mogućnosti svog alata za stvaranje videa iz tekstualnih upisa, a sada je napravljen i prvi službeni spot putem tog AI alata.

Hrvoje Jurman Hrvoje Jurman | 06.05.2024. / 11:21

AI spot (Foto: YouTube)

Glazbenik Washed Out prije nekoliko je dana na YouTubeu objavio spot za pjesmu The Hardest Part s nadolazećeg albuma “Notes from a Quiet Life” koji nam pokazuje smjer u kojem bi mogla ići ova industrija. A ako ćemo suditi po komentarima, mnogima se taj smjer ne sviđa. Naime, kako stoji u opisu na YouTubeu, ovo je prvi službeni glazbeni spot koji je u potpunosti napravljen korištenjem AI alata Sora.

  Sam Altman OpenAI kreće u osvajanje Hollywooda

Riječ je o alatu koji je nedavno predstavio OpenAI, kompanija koja je s ChatGPT-om pokrenula revoluciju umjetne inteligencije, a putem kojeg se samo na temelju tekstualnih upita mogu stvarati videozapisi. O Sori smo već pisali, a neki videozapisi koji su napravljeni korištenjem te tehnologije zaista su bili prilično nevjerojatni.

Ovaj alat i dalje nije javno dostupan svima, no dostupan je nekim kreatorima i umjetnicima, a Paul Trillo koji je režirao spot, jedan je od tih umjetnika koji mogu koristiti Soru. A ta režija, u ovom slučaju, ponajviše se odnosila na tekstualne upise od kojih su na kraju napravljeni videozapisi koji su povezani u spot u trajanju nešto dužem od 4 minuta.

Kao što možete vidjeti, spot je prilično dinamičan i kaotičan, a prikazuje mladića i djevojku i njihov put od veze do rođenja djeteta. Način na koji je spot napravljen je zaista zanimljiv i možemo se samo upitati koliko bi vremena trebalo da se takav video snimi bez pomoći alata umjetne inteligencije. Prvotni plan Washed Outa (pravim imenom Ernest Greene) i Trilla zaista je bio da snime pravi spot - sa stvarnim glumcima i plesačima te na stvarnim lokacijama, no zbog ograničenja, kako vremenskih, tako i oko budžeta, odlučili su se eksperimentirati s umjetnom inteligencijom.

Glavni likovi u spotu, kao i svi ostali, u stvarnosti ne postoje te su proizvod umjetne inteligencije i tekstualnih uputa Trilla. Ukupno je stvoreno više od 700 videoisječaka putem Sore koje je Trillo na kraju povezao i tako je nastao ovaj spot. Usprkos tome, Trillo naglašava kako je Sora samo jedan od alata dostupnih režiserima te ne bi trebao biti primarni način kreiranja sadržaja.

  Brodovi u šalici kave, video generiraan AI alatom Sora OpenAI je kreativcima omogućio testiranje novog AI alata. Rezultati su impresivni

Komentari korisnika ispod spota na YouTubeu prilično su različiti - dok neki smatraju da je konačni proizvod realan i teško ga je razlikovati od spota s pravim glumcima, mnogi nisu oduševljeni. Za neke je AI samo put prema bankrotu kreativnosti, a jedan je korisnik napisao kako se nada da kreativci neće pasti u depresiju i izgubiti posao zbog umjetne inteligencije.

Izvor: Tech Spot

Još brže do najnovijih tech inovacija. Preuzmi DNEVNIK.hr aplikaciju

Vezane vijesti

Još vijesti