Glazbenik Washed Out prije nekoliko je dana na YouTubeu objavio spot za pjesmu The Hardest Part s nadolazećeg albuma “Notes from a Quiet Life” koji nam pokazuje smjer u kojem bi mogla ići ova industrija. A ako ćemo suditi po komentarima, mnogima se taj smjer ne sviđa. Naime, kako stoji u opisu na YouTubeu, ovo je prvi službeni glazbeni spot koji je u potpunosti napravljen korištenjem AI alata Sora.
Riječ je o alatu koji je nedavno predstavio OpenAI, kompanija koja je s ChatGPT-om pokrenula revoluciju umjetne inteligencije, a putem kojeg se samo na temelju tekstualnih upita mogu stvarati videozapisi. O Sori smo već pisali, a neki videozapisi koji su napravljeni korištenjem te tehnologije zaista su bili prilično nevjerojatni.
Ovaj alat i dalje nije javno dostupan svima, no dostupan je nekim kreatorima i umjetnicima, a Paul Trillo koji je režirao spot, jedan je od tih umjetnika koji mogu koristiti Soru. A ta režija, u ovom slučaju, ponajviše se odnosila na tekstualne upise od kojih su na kraju napravljeni videozapisi koji su povezani u spot u trajanju nešto dužem od 4 minuta.
Kao što možete vidjeti, spot je prilično dinamičan i kaotičan, a prikazuje mladića i djevojku i njihov put od veze do rođenja djeteta. Način na koji je spot napravljen je zaista zanimljiv i možemo se samo upitati koliko bi vremena trebalo da se takav video snimi bez pomoći alata umjetne inteligencije. Prvotni plan Washed Outa (pravim imenom Ernest Greene) i Trilla zaista je bio da snime pravi spot - sa stvarnim glumcima i plesačima te na stvarnim lokacijama, no zbog ograničenja, kako vremenskih, tako i oko budžeta, odlučili su se eksperimentirati s umjetnom inteligencijom.
Glavni likovi u spotu, kao i svi ostali, u stvarnosti ne postoje te su proizvod umjetne inteligencije i tekstualnih uputa Trilla. Ukupno je stvoreno više od 700 videoisječaka putem Sore koje je Trillo na kraju povezao i tako je nastao ovaj spot. Usprkos tome, Trillo naglašava kako je Sora samo jedan od alata dostupnih režiserima te ne bi trebao biti primarni način kreiranja sadržaja.
Komentari korisnika ispod spota na YouTubeu prilično su različiti - dok neki smatraju da je konačni proizvod realan i teško ga je razlikovati od spota s pravim glumcima, mnogi nisu oduševljeni. Za neke je AI samo put prema bankrotu kreativnosti, a jedan je korisnik napisao kako se nada da kreativci neće pasti u depresiju i izgubiti posao zbog umjetne inteligencije.
Izvor: Tech Spot