Iako su mnogi kritizirali izjave Googleovaca koji vode diviziju zaduženu za razvoj njihovih automobila bez vozača koji su više puta komentirali kako su automobili kojima upravljaju računala bolji vozači od ljudi, nedavno testiranje koje je provela ekipa u Fordu pokazalo je kako računala sigurno bolje upravljaju automobilima u – potpunom mraku. U priloženom videozapisu možete vidjeti kako je izgledala vožnja Fordovog Fusion automobila (snimljena putem IC kamere), a vožnju u potpunom mraku omogućile su dvije tehnologije – 3D mapiranje i Lidar (Light Detection And Ranging).

Putem Lidara laserski se mjeri udaljenost od objekata, dok 3D mape daju dodatne informacije o terenu i cesti po kojoj se automobil kreće. Testiranje je obavljeno na posebnom poligonu u Arizoni, a u samom automobilu sjedio je Fordov inženjer koji je, u slučaju problema bio spreman preuzeti kontrolu nad vozilom (nosio je IC naočale), no s obzirom da je automobil savršeno odvozio testnu rutu, nije bilo potrebe za preuzimanjem kontrole. Ovaj test pokazuje nam kako u budućnosti, u slučaju problema sa svjetlima na automobilu ili javnom rasvjetom, možemo računati na tehnologiju i računala koja će bez problema moći upravljati automobilom.