Jasno je kako ljudi sve više vremena provode na internetu gledajući video, a sve manje vremena provode ispred svojih televizora.

tri vijesti o kojima se priča Droga, ilustracija Roditelji, oprez! "Najopasnija mreža za mlade": Omiljena platforma prepuna je seksualnih predatora i dilera droge Zračni taksi Joby Aviationa Napravljen veliki korak Počinje velika tehnološka revolucija u zrakoplovstvu: Nebom će dominirati potpuno drukčije letjelice Cheyava Falls u dolini Neretva Vallis u krateru Jezero na Marsu Na Marsu NASA zagolicala maštu javnosti: U dolini Neretve pronađeni tragovi izvanzemaljskog života?

U današnje vrijeme 66% korisnika gleda više videa na internetu nego što su to činili godinu dana ranije. Važna statistika koju su objavili BuySellAds.com navodi kako korisnici sve više preskaču oglase na TV-u nego što je to slučaj kada gledaju video online.

Mogućnost preskakanja oglasa nudi vrlo popularan online TV servis Tivo, dok mi tu mogućnost još uvijek nemamo, no ne znači da će i kod nas uskoro stići. Što dobivamo time? Porast oglašavanja na internetu.

Pitanje se postavlja kada će veliki brandovi shvatiti moć oglašavanja putem online videa pošto je prilično jeftinije i efektivnije nego u tradicionalnim medijima.

Pogledajte zanimljivu infografiku BuySellAds-a. Kliknite na sliku dolje za veći prikaz.