Uskoro se bližimo finišu sezone NBA lige – nakon sinoćnjeg završetka prijelaznog roka koji je donio neke zanimljive razmjene igrača (među inim, zamijenjen je i Ivica Zubac, koji je ostao u istom gradu, ali je otišao u drugi klub), sljedeći je tjedan All Stars utakmica i onda slijede dva mjeseca do najuzbudljivijeg dijela sezone, doigravanja. Usprkos sve jačoj konkurenciji iz Istočne konferencije te prijetnjama sa Zapada, i ove godine glavni kandidati za osvajanje naslova bit će Golden State Warriorsi.
Zaista bi bilo iznenađenje da ekipa koja je osvojila tri od posljednja četiri naslova prvaka ne osvoji i ovogodišnji trofej, a zanimljivo će biti i nakon završetka sezone jer pitanje je hoće li i najesen članovi ekipe biti Durant i Thompson. Za pohode na nove naslove Warriorsi će u budućnosti imati i pomoć Googlea. Warriors i internetski gigant potpisali su ugovor prema kojem će ekipa iz Oaklanda koristiti Google Cloud kao službenog pružatelja usluga računarstva u oblaku.
Tehnologija i analitika odavno su postali važan dio NBA lige te se koriste za praćenje igrača – njihova učinka na terenu, kretanja, igranja obrane, ali i umora, iscrpljenosti i slično, te se na temelju takvih informacija doziraju minute na utakmicama, intenzitet treninga i slično.
Partnerstvo s Googleom i korištenje njihova oblaka pomoći će GSW-u u učinkovitijem praćenju analitike, ali i skautiranju potencijalnih igrača, a sve će se informacije jednostavno moći dijeliti s trenerima, osobljem i igračima, tvrde iz Googlea. Analitički tim Golden State Warriorsa danas provodi 70 posto vremena skupljajući i oblikujući podatke, a samo 30 posto vremena koriste za njihovu analizu, no partnerstvo s Googleom to bi trebalo promijeniti. Prikupljanje podataka će se automatizirati i time osloboditi resurse za analizu i pretvaranje tih podataka u korisne informacije.
Također, Google je i jedan od partnera nove dvorane Chase Center u San Franciscu, u koju će se Warriorsi preseliti u drugoj polovici godine te će se i u samoj dvorani koristiti analitika iz Googleova oblaka za promociju sportskih i zabavnih događaja.
Izvor: Business Insider