Nintendo je danas i službeno predstavio novu verziju svoje igraće konzole o kojoj su glasine mjesecima kružile mrežom. Dvije su stvari koje je važno napomenuti vezane za Switch Lite – prvo je to da je to isključivo dlanovna konzola koja se ne može povezati s televizorom kao i originalni Switch, a druga važna stvar jest njezina cijena koja iznosi 199 dolara. Kako je konzola namijenjena igranju u pokretu, njezin je ekran malo manji u odnosu na Switch (5,5 inča u odnosu na 6,2 inča, no uz istu rezoluciju od 720 p) te je osjetno lakša, a kontroleri za igranje joy-con integrirani su u samu konzolu te se ne mogu odvojiti od ekrana.

Također, model Lite dolazi i s izdržljivijom baterijom koja bi trebala trajati između tri i sedam sati igranja. Iskustvo igranja i performanse originalnog Switcha i Switcha Lite identični su, napomenuli su u Nintendu te će se u multiplayer modu moći zajedno igrati vlasnici obaju modela tih konzola (u nekim igrama ipak će postojati određene restrikcije), a vlasnici jeftinije konzole koji žele igrama upravljati pokretom morat će kupiti dodatne kontrolere, što predstavlja novi trošak.

Nintendo Switch Lite (Foto: Nintendo)

Nintendo Switch Lite (Foto: Nintendo)

Nintendo Switch Lite na tržištu će se pojaviti 20. rujna po cijeni od 200 dolara te će biti zanimljivo vidjeti kakva će biti potražnja za tim uređajem s obzirom na to da za 100 dolara više korisnici mogu dobiti istu, tj. sličnu konzolu, ali koja se može povezati s TV-om i u Nintendovim igrama uživati na velikom ekranu.

Od predstavljanja konzole Switch u prvom kvartalu 2017. godine, Nintendo je prodao skoro 35 milijuna konzola diljem svijeta, a prema riječima Douga Bowsera, predsjednika američkog odjela ove kompanije, s jeftinijim modelom žele "kapitalizirati inicijalni uspjeh" prodaje konzole i korisnicima ponuditi veći izbor pri kupovini konzole. Kada se tome pridoda i novi softver, tj. igre koje su predstavili na nedavnom gamerskom sajmu E3, jasno je zašto u japanskoj kompaniji imaju velika očekivanja od prodaje hardvera i softvera u posljednjem ovogodišnjem kvartalu kada je, uoči praznika, tradicionalno najveća potrošnja.

Izvor: Engadget