Sadržaj je ključ svega, zaključeno je tako na trećeom Marketing Kingdomu u Beogradu

Prošli četvrtak i petak Beograd je bio još jedne godine domaćin Marketing Kingdoma, marketinške konferencije koja dovodi brojne utjecajne predavače i kompanije.

Saša Fišter sasa@zimo.co | 09.03.2015. / 11:10

Sadržaj je ključ svega, zaključeno je tako na trećeom Marketing Kingdomu u Beogradu

Prošli četvrtak i petak Beograd je bio još jedne godine domaćin Marketing Kingdoma, marketinške konferencije koja dovodi brojne utjecajne predavače i kompanije.

U trećem beogradskom izdanju Marketing Kingdoma, gdje su gostovali delegati iz 92 kompanija iz regije kroz dva dana zaključili kako je autentičan sadržaj ključni faktor na putu prema uspjeh u društvenim medijima.

“Sadržaj je ključni faktor u svijetu u kojem je brz život postao svakodnevica. Misija nas, kao korporacija, jest da kreiramo sadržaj krojen po mjeri potrošača koji će ih istovremeno angažirati i ponuditi pravu informaciju u pravo vrijeme”, istaknuo je Steffen Ruebke, generalni menadžer Henkel Beauty Carea.

Iz Unilever naglašuju važnost ideje da korporacije surađuju sa startup zajednicom jer upravo te kompanije mogu osigurati kompanijama tehnologiju koja će poboljšati sveukupno potrošačko iskustvo. 

Na kraju ovog dvodnevnog marketinškog događa, svi prisutni zajedno s govornicima složili su se da u današnjem svijetu marketinga pravu moć imaju potrošači i da svaka kompanija treba stremiti ka kreiranju jedinstvenog potrošačkog iskustva.

Još brže do najnovijih tech inovacija. Preuzmi DNEVNIK.hr aplikaciju

Vezane vijesti

Još vijesti