Samba plesačica, balerina, gorila i Oliver Mlakar iznenadili kupce voća i povrća

Sigurno se pitate kakve veze ima naslov s našim temama? Pitanje leži u marketingu, i to ni manje ni više nego u trgovačkom centru.

Saša Fišter
sasa@zimo.co | 28.01.2014. / 13:52 komentari
Samba plesačica, balerina, gorila i Oliver Mlakar iznenadili kupce voća i povrća

Sigurno se pitate kakve veze ima naslov s našim temama? Pitanje leži u marketingu, i to ni manje ni više nego u trgovačkom centru.

tri vijesti o kojima se priča Hodanje (Foto: Thinkstock) Bitan je volumen, a ne intezitet Velika norveška studija potvrdila da je Hipokrat bio u pravu: "Ovo je najbolji lijek za čovjeka" Optički prijenos podataka, ilustracija Nevjerojatno! Japanci ruše rekorde: Napravili optički kabel kojim možete preuzeti cijelu arhivu interneta za manje od 4 minute Google Chrome U pitanju je vaša sigurnost Koristite Google Chrome? Odmah prestanite i napravite ovo!

I dok u inozemstvu ovakve stvari već postaju sasvim normalne, vidjeli smo odličnu izvedbu najbolje uložene kovanice ikad, a ovaj puta Mercator je ponovo nakon godinu dana napravio nešto posebno za svoje kupce.

Već smo pisali o kreativnoj ideji u Mercatoru, a ovaj puta kroz novi video kupce se želi motivirati da jedu više voća i povrća, a sve kao dio akcije “5 na dan”. 

Uz to, Mercator je nagradio sve one koji su odlučili kupiti voće i povrće u posebnoj “5 na dan“ ambalaži. Međunarodna inicijativa “5 na dan“, s ciljem povećanja konzumacije voća i povrća, održava se već više od deset godina, a Mercator je podržava od samih početaka raznim zanimljivim akcijama poput ove koja se odigrala u subotu.

 


 

Vezane vijesti