Električna vozila nisu jedino efikasno sredstvo smanjenja emisija ugljika koje proizvodi automobilska industrija, poručio je čelnik talijanske udruge ANFIA, upozorivši da bi električna mobilnost u Italiji mogla ugroziti više od 70 tisuća radnih mjesta.

tri vijesti o kojima se priča Pandemija, ilustracija Mogu li te promjene nestati? Otkrili neočekivanu posljedicu pandemije: Čak i kod ljudi koji nikada nisu bili zaraženi Kibernetička sigurnost, ilustracija Iz Fine umiruju javnost Uzbuna u Fini: Pronađeni pogrešno izdani certifikati koji su mogli stvoriti ozbiljne probleme Arheološko nalazište, ilustracija Odgovor je u DNK-u Razriješena povijesna zagonetka koja je godinama mučila znanstvenike: Otkud dolaze Slaveni i kako su "osvojili" Europu?

I druge tehnologije mogle bi pomoći u dekarbonizaciji industrije, ispunjavajući iste ciljeve i istodobno zadržavajući znanje, iskustvo i radna mjesta u Italiji, rekao je u utorak predsjednik udruge talijanskih proizvođača automobila Paolo Scudieri.

Slika nije dostupna U SAD-u se gradi cesta na kojoj će se bežično puniti baterije električnih automobila tijekom vožnje

Mislim na moguć opipljiv doprinos biogoriva i sintetičkih goriva i vodika, pojasnio je Scudieri, dodavši da talijanska automobilska industrija već puno ulaže u vodik.

Biogoriva i sintetička goriva čine kategoriju e-goriva, a razvijaju se kako bi omogućila kontinuirano korištenje modificiranih inačica motora s unutarnjim izgaranjem, umjesto prijelaza na komercijalna električna vozila na baterije (BEV).

Isključivo fokusiranje na BEV tehnologiju, u kojoj trenutno dominiraju azijski proizvođači, ugrozilo bi po njemu oko 73.000 radnih mjesta u Italiji u idućim godinama, a električna mobilnost ne bi kompenzirala gubitak jer će prema nekim procjenama otvoriti oko 6.000 novih radnih mjesta,

Scudieri je dodao i da bi oko 450 proizvođača auto dijelova u Italiji, od ukupno njih 2.200, moglo staviti ključ u bravu jer još nisu ni počeli preusmjeravati proizvodnju na električnu tehnologiju.

Slika nije dostupna Lideri elektrifikacije imaju novu strategiju usmjerenu javnom prijevozu, biciklizmu i hodanju

Europska komisija predložila je svođenje emisija ugljičnog dioksida iz autoindustrije neto na nulu do 2035., u sklopu većeg paketa mjera zaštite klime koji bi onemogućio prodaju novih vozila na fosilna goriva u EU.

O prijedlogu će idućeg tjedna raspravljati Europski parlament, napominje Reuters.

U EP-u se još nije iskristaliziralo većinsko stajalište, tvrdi čelnik talijanske udruge.

Važan će biti svaki glas, a moja je želja da naši zastupnici u Europskom parlamentu pri glasanju vode računa i o interesu svoje zemlje, rekao je Scudieri.