Sa sve većom popularnosti električnih vozila, rast će i potražnja za stanicama za punjenje. Njihov se broj ne može niti usporediti s brojem benzinskih stanica koje se nalaze skoro pa na svakom koraku pa vlasnici e-vozila dobro moraju planirati duža putovanja kako im se baterija na putu ne bi ispraznila prije nego dođu do punionice.
No u budućnosti taj bi se problem s punjenjem mogao riješiti implementacijom tehnologije za bežično punjenje baterije u ceste. Dakle, dok se automobili voze po tim cestama ili čekaju u koloni, baterija njihova vozila cijelo bi se vrijeme punila. Tako nešto, naravno, nije jednostavno, niti jeftino, a kako ta tehnologija izgleda u praksi pokazat će izraelska tvrtka Electreon.
Oni u SAD-u pokreću pilot-projekt izgradnje ceste s podrškom za bežično punjenje, a na početku će takva cesta biti duga samo 1,6 km te bi se s vremenom mogla i produžiti. Cestu, koja bi trebala biti dovršena sljedeće godine, izgradit će u centru američke automobilske industrije, Detroitu
Princip rada bežičnog punjenja je sljedeći. Ispod ceste postavit će se mreža zavojnica za punjenje povezana s energetskom mrežom, a da bi se baterija automobila tijekom vožnje mogla puniti potreban je poseban prijemnik za punjenje koji mora biti postavljen na automobilu. Treba naglasiti kako podzemni sustav ne emitira električnu energiju ako se po cesti voze automobili bez tog prijemnika što znači da ljudi ili životinje koji prelaze cestu neće biti izloženi strujnom udaru, objasnili su na TechSpotu.
Kako gradnja i tehnologija za bežično punjenje nisu jeftini, jasno je kako se takve ceste mogu graditi samo na određenim i ograničenim područjima. Iz Electreona kažu kako bi mogle biti idealne za rute kojima se kreću električni autobusi, ali i na mjestima gdje su česte prometne gužve pa automobili puno vremena stoje u kolonama. Dok čekaju, usput mogu napuniti i bateriju i time uštedjeti vrijeme koje će naknadno provesti na stanici za punjenje.