U razdoblju od listopada do prosinca Xiaomijev prihod porastao je za 11 posto, na 73,24 milijarde juana (9,37 milijardi eura).
tri vijesti o kojima se priča


Prilagođena neto dobit više je nego utrostručena, poskočivši na 4,9 milijardi juana.
Xiaomi je u zadnja tri prošlogodišnja mjeseca isporučio 40,7 milijuna mobitela, za 23 posto više nego u istom razdoblju 2022. i zauzeo treće mjesto u svijetu s tržišnim udjelom od 13 posto, prema podacima istraživača Canalysa.
Kao što se i očekivalo, ukupne isporuke pametnih telefona bile su u drugoj polovici 2023. bolje nego u prvoj, rekao je predsjednik Xiaomija Lu Weibing. Trend na globalnom tržištu potrošačke elektronike i dalje pokazuje postupni oporavak.
U Kini, najvećem tržištu, kompanija je isporučila 9,5 milijuna uređaja, za 12 posto više nego na kraju 2022., i svrstala se na peto mjesto, s tržišnim udjelom od 13 posto.
Sve zasićenije tržište potaknulo je ipak Xiaomi da proširi poslovanje i na druge sektore. U Kini poznati su i po kućanskim aparatima, a ušli su i na tržište električnih vozila, u skladu s planom predstavljenim 2021. godine.
Do kraja mjeseca kompanija planira u Kini krenuti s isporukama, preko 59 trgovina u 29 gradova. Promatrači tržišta očekuju da će cijene objaviti na prezentaciji vozila, najavljenoj 28. ožujka.
Xiaomi je u razvoj električnog vozila uložio 10 milijardi juana, rekao je Lei, a u idućih deset godina planira u poslovanje s automobilima uložiti ukupno 10 milijardi dolara.
U prošloj godini troškovi istraživanja i razvoja porasli su im za 19,2 posto, na 19,1 milijardu juana, u prvom redu zbog novih projekata u poslovanju s električnim vozilima.
Vezane vijesti
Ne propustite ni ovo
