Bez pametnih telefona danas nam je život nezamisliv i mnogi ne mogu izdržati više od par minuta bez da pogledaju na ekran kako bi provjerili novitete na društvenim mrežama i portalima, odnosno jesu li dobili neku poruku, notifikaciju i slično. Zato treba dobro paziti na stanje baterije koja se, ako stalno palimo ekran, a pogotovo ako gledamo videozapise, igramo videoigre i slično, može brzo isprazniti.
A kako je postotak baterija manji, to je nemir vlasnika telefona veći. Kako bi provjerili kada u kojem trenutku nastaje panika, odnosno u kojem se trenutku pali crvena lampica korisnika pametnih telefona, Talker Research proveo je istraživanje nad 2 tisuće osoba u SAD-u.
Generacija Z prije počinje s paničarenjem
Rezultati ovog istraživanja prilično su zanimljivi i pokazuju kako ljudi prilično rano kreću s paničarenjem. Naime, anksioznost se pojavljuje još dok je postotak baterije veći od trećine, odnosno do panike dolazi kada postotak baterije padne na 38 posto.
Za trećinu ispitanika taj je postotak paničarenja ipak niži te njima panika, odnosno panično traženje punjača kreće jednom kada postotak baterije telefona padne na 20 posto. Na NY Postu podsjećaju kako upravo kada postotak napunjenosti baterije padne na jednu petinu, ikona baterije na iPhoneu pocrveni, kao upozorenje korisnicima.
Zanimljivo, za čak četvrtinu ispitanika briga i panika počinju jako brzo - već kada postotak dosegne brojku od 50 posto, a da ipak nisu svi toliki paničari, pokazuje kako se oko 13 posto korisnika počinje brinuti za zdravlje baterije svog telefona kada baterija padne ispod deset posto, što znači da više nemaju puno vremena dok se u potpunosti isprazni.
Razumljivo, zabrinutost je veća među mlađim ljudima koji odrastaju u digitalnom dobu i doslovno žive online, dok su oni stariji malo opušteniji po pitanju baterije. Panika za generaciju Z kreće kada postotak baterije padne na 44 posto, a slično je i s milenijalcima (43 posto). Generacija X počinje brinuti na spomenutih 38 posto, a tzv. boomeri kada postotak padne na 34 posto.