Iako će za sada biti dostupan samo u SAD-u, iTunes Radio, svojevrsna konkurencija Pandori stiže na tržište sljedeći mjesec, prenosi AdAge.

tri vijesti o kojima se priča Droga, ilustracija Roditelji, oprez! "Najopasnija mreža za mlade": Omiljena platforma prepuna je seksualnih predatora i dilera droge Zračni taksi Joby Aviationa Napravljen veliki korak Počinje velika tehnološka revolucija u zrakoplovstvu: Nebom će dominirati potpuno drukčije letjelice Cheyava Falls u dolini Neretva Vallis u krateru Jezero na Marsu Na Marsu NASA zagolicala maštu javnosti: U dolini Neretve pronađeni tragovi izvanzemaljskog života?

iTunes Radio lansirat će se uz moćne partnere kao što su McDonald's, Nissan, Pepsi, Procter&Gamble i vjerojatno još dva branda, a radit će preko iPhonea, iPada, desktopa i laptopa, iTunesa i AppleTV-a.

Vrlo vjerojatno, iTunes Radio će biti lansiran na istom događaju gdje će biti predstavljen i novi iPhone. Za sada se ističe kako će biti tri vrste reklame unutar iTunes Radio, audio, video i display oglasi koji se protezati preko cijelog ekrana. Također, audio reklame bi se pojavljivale svakih 15 minuta, a video svakih sat vremena. Video reklame bi se pojavljivale samo kada ćete gledati u ekran, primjerice kada prebacujete pjesme ili klikate na play.

No ukoliko se pretplatite na iTunes Match, koji sinkronizira vašu glazbenu kolekciju koristeći se iCloudom, oglasi se neće pojavljivati na vašem ekranu.