Iako će za sada biti dostupan samo u SAD-u, iTunes Radio, svojevrsna konkurencija Pandori stiže na tržište sljedeći mjesec, prenosi AdAge.
tri vijesti o kojima se priča


iTunes Radio lansirat će se uz moćne partnere kao što su McDonald's, Nissan, Pepsi, Procter&Gamble i vjerojatno još dva branda, a radit će preko iPhonea, iPada, desktopa i laptopa, iTunesa i AppleTV-a.
Vrlo vjerojatno, iTunes Radio će biti lansiran na istom događaju gdje će biti predstavljen i novi iPhone. Za sada se ističe kako će biti tri vrste reklame unutar iTunes Radio, audio, video i display oglasi koji se protezati preko cijelog ekrana. Također, audio reklame bi se pojavljivale svakih 15 minuta, a video svakih sat vremena. Video reklame bi se pojavljivale samo kada ćete gledati u ekran, primjerice kada prebacujete pjesme ili klikate na play.
No ukoliko se pretplatite na iTunes Match, koji sinkronizira vašu glazbenu kolekciju koristeći se iCloudom, oglasi se neće pojavljivati na vašem ekranu.
Vezane vijesti
Ne propustite ni ovo
