Iako će za sada biti dostupan samo u SAD-u, iTunes Radio, svojevrsna konkurencija Pandori stiže na tržište sljedeći mjesec, prenosi AdAge.
iTunes Radio lansirat će se uz moćne partnere kao što su McDonald's, Nissan, Pepsi, Procter&Gamble i vjerojatno još dva branda, a radit će preko iPhonea, iPada, desktopa i laptopa, iTunesa i AppleTV-a.
Vrlo vjerojatno, iTunes Radio će biti lansiran na istom događaju gdje će biti predstavljen i novi iPhone. Za sada se ističe kako će biti tri vrste reklame unutar iTunes Radio, audio, video i display oglasi koji se protezati preko cijelog ekrana. Također, audio reklame bi se pojavljivale svakih 15 minuta, a video svakih sat vremena. Video reklame bi se pojavljivale samo kada ćete gledati u ekran, primjerice kada prebacujete pjesme ili klikate na play.
No ukoliko se pretplatite na iTunes Match, koji sinkronizira vašu glazbenu kolekciju koristeći se iCloudom, oglasi se neće pojavljivati na vašem ekranu.