Snimljena je kreativna kampanja za 5 zemalja za predstavljanje MG vozila

Agencija Republic Group zaslužna je za kreativni dio i produkciju reklamnog TV spot s kojim je započela regionalna kampanja lansiranja vozila MG Motors.

OGLAS | 28.07.2023. / 12:23

PR (Foto: PR)

Republic Group, 25-godišnja neovisna reklamna i komunikacijska agencija nagrađena Zlatnim lavom u Cannesu, razvila je kreativnu kampanju za Saic Motor MG odjel za pet zemalja. Promotivni vizuali, POS materijali i naljepnice za automobile, kao i kruna kampanje, TV spot u trajanju od 30 sekundi, od lipnja se mogu vidjeti u Mađarskoj, Hrvatskoj, Sloveniji, Češkoj i Slovačkoj.
Ključni trenutak u poslovnom ciklusu MG-a je ulazak na srednjoeuropsko tržište i regionalno predstavljanje. Srednjoeuropski potrošači do sada nisu mogli isprobati posebnosti MG modela automobila, stoga je primarni cilj pri razvoju kampanje bio upoznati osjećaj života koji pruža MG. Iz tog razloga bilo je iznimno važno osmisliti kreativni koncept koji najbolje odgovara identitetu brenda, što su uspjeli ostvariti zajedno s agencijom Republic Group.
U TV spotu – čiji je kreativni koncept osmislio direktor inovacija Republic Group, Gábor Fabricius, koji je na Venecijanskom filmskom festivalu 2021. nagrađen za „Najinovativniji film“ i „Nagradu kritike“ – gledatelji će vidjeti komične, zanimljive trenutke s efektom iznenađenja koji će zasigurno zaokupiti pozornost. Spot završava roštiljadom, gdje se prioritetna ciljna skupina – obitelj - divi pridošlici. Tu dolazi do izražaja sekundarna poruka - MG nudi rješenje za nabavu električnog automobila uz dobar omjer cijene i vrijednosti.

PR (Foto: PR)

"Već dugo se bavimo međunarodnim kampanjama, a naša tvrtka je prva brending agencija u Mađarskoj. Zahvaljujući dugogodišnjem iskustvu, uspjeli smo na nesvakidašnji način pomoći MG-u u njegovom regionalnom predstavljanju." - Tamás Barna, osnivač i vlasnik, Republic Group.

Kreativni tim je zanimljivost spota nastojao postići kroz vizuale, likove i atraktivnost lokacije.
S kampanjom u pet zemalja morate težiti ili relativnoj neutralnosti ili otklonu od svih, a kreatori su se odlučili za ovo drugo rješenje. Tako je pao izbor za scenografiju američkog predgrađa koja je i tehnički bila prikladna za snimanje.
Na snimanju TV spota radilo je 65 ljudi, 20 ljudi je u samo jednom danu obojilo kuće u odgovarajuću boju i ukrasilo lokaciju cvijećem, biljkama, zavjesama, a noću se kosila trava za dnevnu scenu. Tempo snimanja filma je impresivan, tjedan i pol priprema, jedan dan snimanja i još tjedan i pol postprodukcije, tako da je od prvog telefonskog poziva do konačnog TV spota prošlo svega tri tjedna.
Ovo nije prvi, a pogotovo ne posljednji međunarodni projekt agencije iz Budimpešte. Tim već duže vrijeme radi na lokalizaciji i prilagodbi kampanja za regiju Središnje i Istočne Europe, tako da su bili zaslužni za uvođenje Cherrisk UNIQA na njemačko tržište, a za Janssen Pharmaceuticals proveli su kampanju koja pokriva 9 zemalja.

PR (Foto: PR)

Više o agenciji Republic Group:
Agencija Republic Group posluje na tržištu već 25 godina, nagrađena Zlatnim lavom u Cannesu, jedna je od najstabilnijih agencija u Mađarskoj. Prihodi od prodaje grupe premašuju 5,4 milijuna eura svake godine, a zajedno s odjelom za klijente, sadržajem, kreativom i produkcijom zapošljavaju više od 100 ljudi. Iskustvo 1.000 TV spotova i 2.300 složenih kampanja stoji iza tima koji se uglavnom specijalizirao za brand management, savjetovanje o identitetu, digitalne i društvene medije te promociju prodaje. Rade i surađivali su s međunarodnim brendovima kao što su Mondelez, Mercedes-Benz, Pfizer, De'Longhi, Garmin, MediaMarkt, Hyundai, Raiffeisen, UNIQA, Danone, Jaguar, LandRover, Penny Market, Revox, Coca-Cola, Audi, Unicredit i drugi.
Republic Group prvi je put organizirala BrandFestival 2001. godine, koji je najvažnija serija konferencija o brend komunikaciji i brend strategiji u srednjoj i istočnoj Europi. Na godišnjem summitu istaknuti komunikacijski profesionalci iz cijelog svijeta dijele svoja razmišljanja i iskustva te daju rješenja za strateške i nove komunikacijske izazove u svijetu.

Još brže do najnovijih tech inovacija. Preuzmi DNEVNIK.hr aplikaciju

Vezane vijesti

Još vijesti