Dvije kompanije priopćile su da se radi na spajanju u kojem će dioničarima svake tvrtke dati 50 posto vlasništva u novonastalom gigantu. "Obje kompanije dale su svojim timovima naputak za završavanje pregovora u narednim tjednima", priopćeno je iz tvrtki u četvrtak ujutro.

tri vijesti o kojima se priča Droga, ilustracija Roditelji, oprez! "Najopasnija mreža za mlade": Omiljena platforma prepuna je seksualnih predatora i dilera droge Cheyava Falls u dolini Neretva Vallis u krateru Jezero na Marsu Na Marsu NASA zagolicala maštu javnosti: U dolini Neretve pronađeni tragovi izvanzemaljskog života? BYD-jevi automobili, ilustracija Jednostavno je Nema tu nikakve magije: Šef Riviana objasnio zašto su kineski automobili jeftiniji od konkurencije

Postignuti dogovor stvorio je tvrtku s prihodima koji dosežu do 170 milijardi eura, što ih je stavilo na listu najvećih iznad General Motorsa i Hyundai-Kia. Novi automobilski gigant imat će 410 tisuća zaposlenih.

Kompanije su trenutačno prisiljene puno ulagati u elektrifikaciju, smanjenje emisija štetnih plinova i novu tehnologiju visoko automatizirane vožnje. Paralelno ih muči slabljenje potražnje.

"U 2021. godini imat ćemo kompaniju vrijednu između 45 i 50 milijardi eura" kazao je Arndt Ellinghorst, analitičar iz Evercore-a. Posao spajanja kompanija vodit će Carlos Tavares, izvršni direktor PSA, a John Elkann iz FCA postaje predsjednik kompanije, piše Financial Times.

Iz kompanija poručuju da tijekom i nakon spajanja neće biti zatvaranja postrojenja, a ukupni trošak spajanja dviju kompanija procjenjuje se na 2,8 milijardi eura. Francuska država ima 12 posto udjela u PSA-u preko državne banke BPI, a vlasničke udjele drže i obitelj Peugeot i kineska vlada.