Novo istraživanje u osam europskih zemalja pokazuje kako tinejdžeri između 16 i 18 godina za Facebook kažu da je “dead and buried”, te kako se sve više sele na Twitter, Instagram, WhatsApp i Snapchat.

tri vijesti o kojima se priča Netflix, ilustracija We're goin' up, up, up… Jeste li ga pogledali? Ovo je najgledaniji film na Netflixu svih vremena Pandemija, ilustracija Mogu li te promjene nestati? Otkrili neočekivanu posljedicu pandemije: Čak i kod ljudi koji nikada nisu bili zaraženi Sunce i more na jadranskoj obali Ozbiljne posljedice Znanstvenici upozoravaju na opasnost koja prijeti Jadranu: "Očekivali smo to tek krajem stoljeća..."

Facebook očito ima problem sa novim, mlađim korisnicima koji polako bježe s ove društvene mreže jer su njihovi roditelji shvatili kako funkcionira. “Facebook ne samo da opada, već je mrtav i pokopan” — istaknuo je Daniel Miller, vodeći antropolog ove istraživačke skupine, ujedno i profesor materijalne kulture na sveučilištu u Londonu.

“Većina tinejdžera se srami imati bilo kakvih poveznica s Facebookom gdje se sve više roditelja priključilo radi zabrinutosti oko svoje djece”. Ova skupina mladih sve više pronalazi alternativna komunikacijska rješenja, koja možda ne nude toliko bogate mogućnosti kao Facebook.

Miller kaže kako djeca napuštaju Facebook čim prime zahtjev za prijateljstvo od svojih roditelja. Ako se ovako nastavi, Facebook bi se ubrzo mogao naći u velikim problemima, a očito da je toga svjestan jer je upravo to razlog zašto je kupio Instagram i zašto je pokušao kupiti Snapchat — gdje se okuplja sve više mladeži.

Što vi mislite o ovoj temi? Hoće li Facebook završiti kao MySpace?

Izvor Guardian