''Startaj Hrvatska" donosi priču o mladom, modernom poduzetniku koji u srcu Slavonije uzgaja vrlo neobičnu kulturu

Krenuli su nenadano, zbog djedove bolesti, a na kraju otkrili novi poduzetnički put.

Zimo Zimo | 25.11.2021. / 19:46

Zvonimir Kalić sa svojim uljem Croaticanna (Foto: Nova Studio)

 Osma emisija ''Startaj Hrvatska'' donosi priču o mladom slavonskom vizionaru Zvonimiru Kaliću koji je do svoje poduzetničke ideje došao u želji da pomogne osobi koju voli. Naime, njegovo djetinjstvo ispunjeno je vedrim sjećanjima na djeda. No, u jednom trenutku lijepe obiteljske trenutke prekinula je velika tragedija.

Djed se teško razbolio. Prvo je doživio moždani udar koji je ostavio velike posljedice na njegovo zdravlje. Na kraju još gore od svega, došao je zloćudni karcinom na mozgu. Doktori su nam rekli da se pripremimo na najgore, ispričao je Zvonimir. Obitelj je dobila preporuku da djedu daju ulje konoplje, a nakon 40 dana korištenja tog ulja, djed je uz pomoć lijekova i ulja povratio snagu i govora i hoda. To nas je dovelo do ove priče, ove pozicije, da kad njega više nema, vidimo budućnost u proizvodnji konoplje, kazao je Zvonimir.

Djed je iza sebe ostavio veliko imanje i hektare plodnih polja, pa je Zvonimir roditeljima predložio ideju da na imanju proizvode industrijsku konoplju. Ušli smo u tu priču iz vedra neba, nenadano, zbog djedove bolesti. Iako su do tada živjeli s poljoprivredom nisu imali iskustva s tom poljoprivrednom kulturom, pa su ovim pothvatom krenuli u jednu nepoznatu avanturu.

Bilo je određenih poteškoća kad nešto nismo znali, pa smo učili na greškama, osvrnuo se Zvonimir na ne tako lagan poduzetnički put. Prepreke na putu nisu ih pokolebale u tome da proizvode ''Croaticannu'', BIO ulje od konoplje koje nastaje hladnim prešanjem sjemena konoplje rasle u strogo kontroliranim ekološkim uvjetima, a kroz prehranu ono ima pozitivan učinak na kosu, probavu, kožu, bilo da ga se unosi kao dodatak jelima ili samostalno.

Kako je izgledao njihov put od ideje do polica velikog trgovačkog lanca doznajte u novoj emisiji ''Startaj Hrvatska''.

Na posebnim ''plavim policama'' nalaze se proizvodi osam ovogodišnjih kandidata koji su na raspolaganju kupcima u svim INTERSPAR i odabranim SPAR trgovinama diljem Hrvatske, a među njima je i ''Croaticanna''.

Ne propustite osmu emisiju ''Startaj Hrvatska'' u nedjelju u 18.15 na Novoj TV.

Još brže do najnovijih tech inovacija. Preuzmi DNEVNIK.hr aplikaciju

Vezane vijesti

Još vijesti