Kevin Rose dobro je poznato ime u tech zajednici. Rose iza sebe ima niz kako uspješnih tako i neuspješnih projekata, no od ovog relativno mladog poduzetnika može se štošta naučiti.

U kratkom osvrtu za Google Venture, čiji je bio generalni partner, Kevin je objasnio nekoliko najčešćih grešaka koje mladi poduzetnici rade koje je on sam naučio kao poduzetnik i investitor.

1. Smanjite vaš osobni ego i učite od drugih ljudi

Kevin kaže kako je jedna od najvažnijih stvari priznati što ne znate i osloniti se na druge ljude za pomoć. “Svi uspješni poduzetnici okružuju se dobrim ljudima. Smanjiti osobni ego i učiti od drugih ljudi je vrlo važna stvar. Ja ju i dalje prakticiram svakodnevno.”

2. Ne možete sve učiniti sami

“Kada radite na novom proizvodu, nove ideje su uzbudljive, no isto tako ideje se mogu vrlo brzo razvijati što će uzrokovati smanjenje fokusa”. Kevin dodaje kako ste kao poduzetnik svakodnevno suočeni s odlukom kako napraviti sve od jednom, što je vrlo često greška jer ne možete sve napraviti od jednom. Savjet je da sve svedete na dvije ili tri najvažnije stvari i usredotočite se na njih kako biste napravili najbolje što znate.

3.  Startupi obično zanemaruju kako njihovi fanovi mogu postati brand ambasadori

U ranijim fazama Digg-a, vrlo uspješnog startupa kojeg je pokrenuo Rose, upravo su njihovi fanovi gradili zajednicu. “Uz meetup-ove možete izgraditi posebnu vrstu odnosa sa vašim fanovima i dati im do znanja da vam to mnogo znači. Oni će zatim postati strastveni evanđelisti koji će pričati svojim prijateljima o vašem proizvodu.”

4. Ne tretirajte networking kao networking. Smatrajte to upoznavanjem ljudi

U današnje vrijeme PR agencija nije dovoljna da budete prepoznati. Kevin savjetuje kako je važno upoznati se s novinarima i klijentima koji su važni za vašu kompaniju. “Započnite razgovor, a ne prodaju, i pokažite im demo vašeg proizvoda, zatim im dajte pristup servisu prije nego lansirate proizvod.”

5. Startupi bi trebali gledati na velike probleme kao izazove a ne prepreke

To je jedna zajednička točka  svakom uspješnom poduzetniku, od Elona Muska, Jacka Dorseya pa do Eva Williamsa, kaže Rose. “Mnogo poduzetnika gleda velike probleme od čega se izaziva strah, te smatraju to prevelikim da bi se riješili. S druge strane, uspješni poduzetnici na to gledaju kao nešto što treba nadići. Za njih je to motivacija.”