Hrvatski zavod za zdravstveno osiguranje (HZZO) od danas, 18. lipnja, uvodi virtualnog glasovnog asistenta HANA koji će se javljati na besplatne telefonske linije te tako olakšati pristup informacijama osiguranim osobama i partnerima pomoću umjetne inteligencije.
AI virtualni glasovni asistent HANA javljat će se na besplatne telefonske linije - 0800 7979 za obvezno zdravstveno osiguranje i 0800 7989 za dopunsko zdravstveno osiguranje, izvijestili su u srijedu iz HZZO-a te dodali da im se korisnici i najčešće obraćaju s pitanjima upravo putem besplatnih telefona ili putem e-maila.
Ta inovacija, naglasili su, omogućuje korisnicima trenutačne odgovore na najčešća pitanja čineći HZZO dostupnim 24 sata dnevno, sedam dana u tjednu bez čekanja.
Prednosti HANA-e su značajno smanjenje vremena čekanja na informacije, dostupnost korisničke podrške u bilo koje doba dana, rasterećenje ljudskih operatera te unaprjeđenje korisničkog iskustva u kontaktu s HZZO-om, poručili su iz HZZO-a.
Kako su pojasnili, HANA koristi naprednu tehnologiju umjetne inteligencije za prepoznavanje i razumijevanje govora, a tijekom svog rada stalno će upoznavati potrebe korisnika, proširivati znanje i znati precizno odgovarati na sve više pitanja.
Podsjetili su da je kontakt centar HZZO-a uspostavljen još 2012., u njegov je rad kroz godine uključeno više od 300 radnika educiranih za pružanje informacija i pomoć, a djelatnici prosječno obrade oko 400.000 poziva godišnje.
Uvođenje je AI virtualnog glasovnog asistenta HANA koja će odgovarati na sve pozive još je jedan korak ususret boljoj dostupnosti i uslužnosti, stoji u priopćenju HZZO-a.