Stiže HANA: Građanima će se na besplatne telefonske linije javljati HZZO-ov AI asistent

HZZO-ova inovacija omogućite će korisnicima trenutačne odgovore na najčešća pitanja čineći HZZO dostupnim 24 sata dnevno, sedam dana u tjednu bez čekanja.

Hina | 18.06.2025. / 10:12 komentari
Umjetna inteligencija u call centru,ilustracija
Umjetna inteligencija u call centru,ilustracija (Foto: Getty Images)

Hrvatski zavod za zdravstveno osiguranje (HZZO) od danas, 18. lipnja, uvodi virtualnog glasovnog asistenta HANA koji će se javljati na besplatne telefonske linije te tako olakšati pristup informacijama osiguranim osobama i partnerima pomoću umjetne inteligencije.

tri vijesti o kojima se priča Orka nudi hranu ljudima Nevjerojatno VIDEO Divlje orke snimljene u zapanjujućoj gesti prema ljudima Kineski ekranoplan Tehnologija Hladnog rata FOTO U javnosti se pojavile prve fotografije kineskog "Čudovišta iz Bohajskog mora" Laboratorijski uzorak herpesa, ilustracija Čeka se odluka američkog FDA Virus herpesa mogao bi uskoro biti odobren za liječenje teškog oblika raka

AI virtualni glasovni asistent HANA javljat će se na besplatne telefonske linije - 0800 7979 za obvezno zdravstveno osiguranje i 0800 7989 za dopunsko zdravstveno osiguranje, izvijestili su u srijedu iz HZZO-a te dodali da im se korisnici i najčešće obraćaju s pitanjima upravo putem besplatnih telefona ili putem e-maila.

Ta inovacija, naglasili su, omogućuje korisnicima trenutačne odgovore na najčešća pitanja čineći HZZO dostupnim 24 sata dnevno, sedam dana u tjednu bez čekanja.

Prednosti HANA-e su značajno smanjenje vremena čekanja na informacije, dostupnost korisničke podrške u bilo koje doba dana, rasterećenje ljudskih operatera te unaprjeđenje korisničkog iskustva u kontaktu s HZZO-om, poručili su iz HZZO-a.

Kako su pojasnili, HANA koristi naprednu tehnologiju umjetne inteligencije za prepoznavanje i razumijevanje govora, a tijekom svog rada stalno će upoznavati potrebe korisnika, proširivati znanje i znati precizno odgovarati na sve više pitanja.

Podsjetili su da je kontakt centar HZZO-a uspostavljen još 2012., u njegov je rad kroz godine uključeno više od 300 radnika educiranih za pružanje informacija i pomoć, a djelatnici prosječno obrade oko 400.000 poziva godišnje.

Uvođenje je AI virtualnog glasovnog asistenta HANA koja će odgovarati na sve pozive još je jedan korak ususret boljoj dostupnosti i uslužnosti, stoji u priopćenju HZZO-a.

Vezane vijesti