U posljednja tri mjeseca prošle godine Apple je, zahvaljujući velikom broju prodanih iPhonea, ostvario najbolje financijske rezultate u povijesti američkih kompanija te su brojni investitori i analitičari s nestrpljenjem iščekivali objavu rezultata iz prvog ovogodišnjeg tromjesečnog razdoblja. Iako ti rezultati nisu premašili prodaju i zaradu ranijeg kvartala (što je i očekivano jer kompanije najviše zarađuju upravo krajem godine tijekom blagdana kada je najveća potrošnja), oni su nadmašili vlastita predviđanja i očekivanja analitičara s Wall Streeta, a ostvareni profit i zarada puno su veći u odnosu na isto razdoblje prošle godine.

Apple objavio tri nove reklame za Watch

Tijekom prva tri mjeseca ove godine Apple je tako ostvario prihod od 58 milijardi dolara, uz 13,6 milijardi profita, dok je u istom razdoblju prošle godine ostvaren prihod od 45,6 milijardi dolara i 10,2 milijardi dolara profita. U ovom je razdoblju Apple prodao više od 61 milijun iPhonea (koji je i dalje glavni izvor zarade kompanije) te je Tim Cook napomenuo kako su primijetili veliki broj novih korisnika iPhonea koji su dosadašnje telefone zamijenili upravo s Appleovim pametnim telefonima. Na The Vergeu upozoravaju na jedan zanimljiv podatak vezan uz prodaju Macova i iPadova - Apple je od prodao 4,5 milijuna Macova i 12,6 milijuna iPadova, no zanimljivo je da je prvi puta nakon dugo vremena ova kompanija zaradila više novca od prodaje svojih računala (5,6 milijardi dolara), nego od prodaje tableta (5,4 milijarde dolara). Neki se analitičari pitaju što bi Steve Jobs rekao na ovaj podatak jer upravo je osnivač Applea prilikom predstavljanja prvog modela iPada 2010. godine rekao kako ulazimo u 'postPC' razdoblje u kojem ćemo našim podacima pristupati većinom s mobilnih uređaja, a ne s klasičnih računala.

Može li Apple Watch preživjeti uvjete rada u kuhinji? Ne baš.

Pet godina poslije te izjave Apple ponovno zarađuje veći novac od prodaje računala, a ne tableta te u ovoj kompaniji već neko vrijeme pokušavaju pronaći rješenje za sve slabiju prodaju tableta – jedno od tih rješenja navodno je iPad Pro, tablet s dijagonalom ekrana oko 12 inča i sa stylusom koji bi trebao privući ponajviše poslovne korisnike i koji bi, nakon više kvartala u minusu, trebao utjecati na ponovno povećanje prodaje iPadova. 

Foto: AFP

Još brže do najnovijih tech inovacija. Preuzmi novu DNEVNIK.hr aplikaciju