Digitalna distribucija predstavlja jedan od najsuvremenijih načina plasiranja sadržaja putem interneta. Na ovaj se način mogu distribuirati različiti tipovi sadržaja, kao i sami sadržaji, bilo da je riječ o glazbi, odnosno audioformatima ili videosadržajima koji podrazumijevaju spotove, serije, filmove, emisije.

U velikoj mjeri digitalna distribucija uzela je maha kada je riječ o glazbenoj industriji, s obzirom na to da zahvaljujući digitalnoj distribuciji izvođači i kreatori sadržaja na vrlo jednostavan način mogu doći do šire publike.

Kada je riječ konkretno o glazbi, ovakav tip isporuke sadržaja moguć je onim autorima i izvođačima koji su dio neke izdavačke ili glazbene kuće, s obzirom na to da su upravo te kuće zaslužne za distribuciju materijala na streaming-servise.

Digitalna distribucija glazbe, ilustracija (Foto: IDJDigital)

Neki od najpoznatijih streaming-servisa u svijetu su Spotify, Deezer, YouTube Music, Tidal, Amazon Music i Apple Music. Kako bi se sadržaj plasirao na bilo koji od ovih servisa, poželjno je da sam izvođač bude dio određene izdavačke kuće i upravo zato novi, ali i stariji umjetnici odlučuju pokloniti svoje povjerenje velikim distributerima.

Upravo zbog toga, suradnja s izdavačkim kućama za izvođače i kreatore sadržaja jedan je od ključnih faktora za rasprostranjenost i povećanu vidljivost. U svijetu su neke od vodećih kompanija za digitalnu distribuciju DistroKid, CDBaby i Tunecore, dok na našim prostorima kompanija koja se time bavi te iznova radi na unapređenju mogućnosti za korisnike jest IDJDigital.

IDJDigital pokrenut je 2015. godine, a u ovih sedam godina uspio je izgraditi jaku bazu klijenata koji su mu u potpunosti poklonili povjerenje. Riječ je o kompaniji koja posluje u domeni monetizacije online videosadržaja i distribucije glazbe na najveće svjetske glazbene platforme.

IDJDigital iznova prati trendove kada je riječ o digitalnoj distribuciji i konstantno radi na unapređenju novih inovativnih alata kako bi svojim klijentima olakšao pristup analitici, od slušanosti i demografije pratitelja, preko emitiranja i zastupljenosti u medijima pa sve do praćenja zarade i same isplate monetizirane glazbe.

Najavljeno je da će jedan od takvih alata biti dostupan na našem tržištu od polovice rujna ove godine, o čemu će javnost, kao i svi trenutačni, ali i potencijali klijenti uskoro biti više obaviješteni, poručuju iz kompanije IDJDigital.

Još brže do najnovijih tech inovacija. Preuzmi novu DNEVNIK.hr aplikaciju