Prema analizama Statcountera, StumbleUpon je premašio Facebook i postao broj jedan stranica kada se radi o prometu društvenih mreža u SAD-u, sa 43.34% udjela.

Statistike Statcountersa prate sedam najvećih društvenih mreža poput StumbleUpona i Facebooka, kao i Twittera, Reddita, YouTubea, Mysapcea i Digga. Naravno, Facebook je kroz 2010. držao najveći broj posjeta, nekad čak i dvostruko više od svih sedam stranica zajedno, dok krajem godine bilježi pad, barem prema statistikama Statcountersa.

StumbleUpon jedan je od servisa koji omogućuje povećanje prometa na stranice koje su 'Stumbled', šaljući tako korisnike na razne stranice koje su označene sa 'Thumbs Up' (nešto slično kao Facebookov like). Ako vam to zvuči komplicirano, posjetite službenu stranicu StumbleUpona za više informacija.

Vijest se proširila internetom nakon što je CEO tvrtke Garrett Camp objavio vijest na svom twitter profilu, koja glasi:

No ipak moramo to gledati iz druge perspektive. Facebook bilježi ogroman porast broja korisnika putem mobilnih uređaja za vrijeme blagdana. Znamo i da je postao najposjećenija stranica na svijetu.

Statcounter bilježi prosječno 15 milijardi pregleda stranica mjesečno na više od 3 milijuna stranica. Može li to biti dovoljno točno da bi StumbleUpon društvena mreža mogla imati više prometa od Facebooka? Što vi mislite?

Via [TNW]

Još brže do najnovijih tech inovacija. Preuzmi novu DNEVNIK.hr aplikaciju