Stranica za istraživanje sadržaja StumbleUpon postala je najveći generator internetskog prometa u SAD-u, čime je prestigla i Facebook.

Posljednjih četiri mjeseca StumbleUpon bilježi ogroman rast prometa na svojim stranicama, dok Facebookov promet prilično pada, pokazuju to statistike StatCountera.

StatCounter prati posjete na 3 milijuna stranica, a podaci su prikupljeni na temelju analiza svakog posjeta stranici koja je stigla sa StumbleUpona.

Kompanije je osnovana 2001. godine i šest godina kasnije prodana je eBayu za 75 milijuna dolara, no u to vrijeme nije doživjela značajniji uspjeh. Nakon toga njegovi osnivači Garret Camp i Geoff Smith uz pomoć investitora 2009. godine natrag su kupili ovaj servis koji očito sada funkcionira odlično.

StumbleUpon zatvorio je još jednu rundu ulaganja u ožujku ove godine u iznosu od 17 milijuna dolara.

Naime, StumbleUpon je još u veljači na samo dva tjedna pretekao Facebook po broju posjeta, no prvo je mjesto Facebook ubrzo vratio, ali očito ne zadugo. StumbleUpon bilježi i više od milijardu 'Stumblea' mjesečno, o čemu smo već pisali.

Pratite te ZIMO na StumbleUpon.

Via GigaOM

Još brže do najnovijih tech inovacija. Preuzmi novu DNEVNIK.hr aplikaciju