Carl Pei dobro je poznato lice u svijetu tehnologije. Jedan je od osnivača OnePlusa i dugo je vremena bio njegovo zaštitno lice u komunikaciji s medijima i korisnicima putem društvenih mreža. OnePlus počeo je s pametnim telefonima te su tijekom godinama izgradili veliku vojsku fanova koja je s nestrpljenjem iščekivala nove modele za koje su bili spremni satima čekati ispred trgovina. Što govori o fanatizmu njihovih fanova i može ga se usporediti s, naravno, Appleom.

Nothing (Foto: Nothing)



Prošle godine Pei je odlučio da je vrijeme za okretanje nove stranice u karijeri te je najavio odlazak iz OnePlusa. Jasno, tu odluku nije donio preko noći, već je dugo vremena razmišljao dizanju sidra iz kompanije koja ga je proslavila, ali isto je tako razmišljao o budućim koracima. U razgovoru za medije rekao je kako se veseli novim izazovima te da ima zanimljive nove ideje koje bi htio isprobati. Te najave privukle su veliku pažnju javnosti te je ovog tjedna otkrio mali dio svojih planova, koje najbolje možemo opisati tako što ćemo malo promijeniti poznatu poslovicu - tresla se brda, rodilo se - ništa.


Ništa je, naime, hrvatski prijevod kompanije koju je osnovao, a čije je ime u originalu - Nothing. Za neke bi ovo ime moglo biti autogol jer se možemo zapitati tko bi želio kupiti proizvode kompanije koja se nazvala Nothing, no kaže se kako je svaki PR dobar PR, a ne treba sumnjati kako će “ništa” privući veliku pažnju medija i javnosti.

Nažalost, za sada o Nothingu znamo skoro pa - ništa. Kompaniju su na početku podržala poznata imena tehnološke industrije te su u nju uložili Tony Fadell (izumitelj iPoda), suosnivač Twitcha Kevin Lin, CEO Reddita Steve Huffman i poznati YouTuber Casey Neistat, što je respektabilna ekipa koja je dala povjerenje Peiu i njegovim planovima. A ti planovi uključuju uređaje u različitim kategorijama (prve “pametne uređaje” očekujemo već u prvoj polovici godine) - Pei ne želi potvrditi, ali u medijima se govori o slušalicama. Dugoročni plan je izgraditi ekosustav uređaja, pri čemu će se na početku fokusirati na jednostavnije uređaje i s vremenom širiti svoju ponudu.



Vizija koju ima je inspirirati ljude da ponovno povjeruju u pozitivni potencijal tehnologije te ukloniti barijere između ljudi i tehnologije. Kako to namjerava napraviti, trebali bi saznati do ljeta ove godine, a ono što možemo očekivati od uređaja Nothinga jest da neće izgledati kao konkurentski uređaji. Naime, u razgovoru za The Verge najavio je kako ne želi slijediti dizajnerske trendove koji sada prevladavaju na tržištu te želi da uređaji Nothinga budu dizajnom drukčiji u odnosu na konkurenciju.