Lani je kupcima u Kini isporučeno 285 milijuna mobitela, za četiri posto više nego u 2023., izračunali su u Canalysu.

tri vijesti o kojima se priča Pomrčina Mjeseca - 4 Kako, kad i gdje promatrati Večeras ćemo moći uživati u potpunoj pomrčini Mjeseca: Evo sve što trebate znati o tom događaju Pandemija, ilustracija Mogu li te promjene nestati? Otkrili neočekivanu posljedicu pandemije: Čak i kod ljudi koji nikada nisu bili zaraženi SMS phishing, Smishing Nova prijevara HZZO upozorio: Dobijete li ovakvu SMS poruku, odmah ju obrišite!

Najviše je mobitela isporučio domaći proizvođač Vivo, ukupno 49,3 milijuna, za 11 posto više nego u prethodnoj godini. Njegov tržišni udio uvećan je tako lani za jedan postotni bod i iznosio je 17 posto.

Na drugom je mjestu Huawei sa 46 milijuna isporučenih uređaja, za 37 posto više nego u prethodnoj godini. Tržišni udio uvećan mu je za četiri postotna boda, na 16 posto.

Na trećem je mjestu američki Apple s prodanih 42,9 milijuna mobitela, za 17 posto manje nego u 2023.

To je najlošiji Appleov rezultat u Kini, primjećuje analitičar Canalysa Tony Zhou.   

Huawei Watch GT 5 - 1 Kineska kompanija prestigla Apple na važnom tržištu

Huawei Mate X6 Huawei predstavio nove uređaje kojima planira osvojiti korisnike u 2025. godini

Tržišni udio američke kompanije smanjio se lani za četiri postotna boda i iznosio je 15 posto, što ga je izjednačilo s kineskim konkurentima OPPO-m i Honorom

U razdoblju od listopada do prosinca Apple je kineskim kupcima isporučio najviše mobitela u skupini vodećih proizvođača, ukupno 13,1 milijun. Brojka je ipak manja za čak 25 posto nego u istom razdoblju 2023. godine.

Vivo i Huawei dijele drugo mjesto u toj skupini s isporučenih po 12,9 milijuna uređaja, za 14 odnosno za 24 posto više nego na kraju prethodne godine. 

Najviše su u razdoblju od listopada do prosinca poskočile isporuke Xiaomija, za čak 29 posto, uz isporučena 12,2 milijuna uređaja.

Appleova pozicija na tržištu mobitela u najvišoj cjenovnoj kategoriji suočava se s više izazova: Huaweijevim kontinuiranim predstavljanjem novih modela, proizvodnjom sklopivih mobitela u višoj cjenovnoj kategoriji i nastojanjima brendova s operativnim sustavom Android, poput Xiaomija i viva, da zadrže potrošače tehnološkim inovacijama, tumači Zhou.