Volvo je u vlasništvu kineskog Geelyja i proizvodi električna vozila u Kini. Budući da je Europska komisija otvorila istragu o mogućim subvencijama koja bi mogla rezultirati carinama, kompanija je počela razmišljati o obustavi prodaje u Europi, izvijestio je londonski list, pozivajući se na izvore u tvrtki.

tri vijesti o kojima se priča Droga, ilustracija Roditelji, oprez! "Najopasnija mreža za mlade": Omiljena platforma prepuna je seksualnih predatora i dilera droge Zračni taksi Joby Aviationa Napravljen veliki korak Počinje velika tehnološka revolucija u zrakoplovstvu: Nebom će dominirati potpuno drukčije letjelice Cheyava Falls u dolini Neretva Vallis u krateru Jezero na Marsu Na Marsu NASA zagolicala maštu javnosti: U dolini Neretve pronađeni tragovi izvanzemaljskog života?

Selidba proizvodnje modela EX30 i EX90 iz Kine u Belgiju riješila bi problem mogućih carina i skinula s dnevnog reda opciju obustavu prodaje vozila, objašnjava The Times u izvješću objavljenom u subotu.

Kompanija bi u Belgiju mogla preseliti i proizvodnju nekih modela namijenjenih britanskom tržištu, dodaje list.

Volvo nije odmah odgovorio na Reutersov upit da komentira izvješće.

Autonomni kamion Volvo i Aurora predstavili budućnost prijevoza tereta: Na ceste stiže Volvo VNL Autonomous

Volvo Optimizam iz Volva: Nema usporavanja narudžbi na tržištu električnih automobila

Europska komisija otvorila je istragu o mogućim subvencijama kineskih proizvođača električnih vozila početkom listopada, uvrdivši da je njihov udio u europskom tržištu skočio s jedan na osam posto i da bi do iduće godine mogao dosegnuti 15 posto.

Više izvora naglasilo je da kineske tvrtke (primjerice BYD, Nio i Xpeng) još uvijek izvoze relativno mali broj automobila i da je dvije trećine kineskog uvoza u EU otpada na vozila koje etablirane kompanije iz EU i SAD-a proizvode u Kini, stoji u izvješću Europskog parlamenta iz listopada.

Komisija mora zaključiti istragu u roku od 13 mjeseci. Najkasnije u roku od devet mjeseci od početka istrage mogu uvesti privremene carine.