Zbog straha od carina na uvoz iz Kine, Volvo Cars bi mogao prebaciti proizvodnju automobila u Belgiju

Švedski Volvo Cars počeo je seliti proizvodnju električnih vozila iz Kine u Belgiju, procijenivši da će EU uvesti carine na uvoz, piše londonski The Times.

Hina | 10.06.2024. / 12:14 komentari
Volvo (Foto: Afp)

Volvo je u vlasništvu kineskog Geelyja i proizvodi električna vozila u Kini. Budući da je Europska komisija otvorila istragu o mogućim subvencijama koja bi mogla rezultirati carinama, kompanija je počela razmišljati o obustavi prodaje u Europi, izvijestio je londonski list, pozivajući se na izvore u tvrtki.

tri vijesti o kojima se priča Hodanje (Foto: Thinkstock) Bitan je volumen, a ne intezitet Velika norveška studija potvrdila da je Hipokrat bio u pravu: "Ovo je najbolji lijek za čovjeka" Iznenađenje na ekranu, ilustracija Dobro čitajte što piše Oprez! Ugledate li ovo upozorenje na Gmailu, vjerojatno vas pokušavaju hakirati Optički prijenos podataka, ilustracija Nevjerojatno! Japanci ruše rekorde: Napravili optički kabel kojim možete preuzeti cijelu arhivu interneta za manje od 4 minute

Selidba proizvodnje modela EX30 i EX90 iz Kine u Belgiju riješila bi problem mogućih carina i skinula s dnevnog reda opciju obustavu prodaje vozila, objašnjava The Times u izvješću objavljenom u subotu.

Kompanija bi u Belgiju mogla preseliti i proizvodnju nekih modela namijenjenih britanskom tržištu, dodaje list.

Volvo nije odmah odgovorio na Reutersov upit da komentira izvješće.

Autonomni kamion Volvo i Aurora predstavili budućnost prijevoza tereta: Na ceste stiže Volvo VNL Autonomous

Volvo Optimizam iz Volva: Nema usporavanja narudžbi na tržištu električnih automobila

Europska komisija otvorila je istragu o mogućim subvencijama kineskih proizvođača električnih vozila početkom listopada, uvrdivši da je njihov udio u europskom tržištu skočio s jedan na osam posto i da bi do iduće godine mogao dosegnuti 15 posto.

Više izvora naglasilo je da kineske tvrtke (primjerice BYD, Nio i Xpeng) još uvijek izvoze relativno mali broj automobila i da je dvije trećine kineskog uvoza u EU otpada na vozila koje etablirane kompanije iz EU i SAD-a proizvode u Kini, stoji u izvješću Europskog parlamenta iz listopada.

Komisija mora zaključiti istragu u roku od 13 mjeseci. Najkasnije u roku od devet mjeseci od početka istrage mogu uvesti privremene carine.

Vezane vijesti