Prve informacije nakon nedavne prometne nesreće u Teslinom automobilu u kojoj su život izgubile dvije osobe bile su da je mjesto vozača bilo prazno, a da je vozilom upravljao autopilot. Informacije iz Tesle pokazale su da je vozač ipak bio za volanom te da autopilot nije bio aktiviran, no nakon te nesreće ponovno su se pokrenule rasprave o sigurnosti Teslina autopilota jer su iz Consumer Reportsa pokazali kako se on lako može prevariti. Nedugo nakon te nesreće jedan se neoprezni vlasnik Tesle čak snimao u svom vozilu kojim je upravljao autopilot, dok je on sjedio na stražnjem sjedalu i volan pridržavao - nogom.

Čini se da je Musk takvim ludostima ipak odlučio stati na kraj jer će s novom nadogradnjom softvera Tesle koristiti kameru instaliranu iznad retrovizora kako bi pratile drži li vozač pogled na cesti. Cijelo to vrijeme, kao i do sada, od vozača će se zahtijevati da drže ruke na volanu. U slučaju da vozilo primijeti da vozač ne obraća pažnju na promet, odmah će ga upozoriti da stavi ruke na volan, odnosno da prati cestu.

Ono što je važno napomenuti jest da, osim u slučaju da korisnici sami ne aktiviraju opciju dijeljenja podataka, svi ti podaci koje kamera prati ostat će unutar automobila i neće se dijeliti s Teslom.

Iako se Model 3 i Y te posljednja generacija Modela X i S (čiji prodaj još nije počela, prema The Vergeu) isporučuju s kamerama iznad retrovizora, Musk nije bio pristalica njihova korištenja. Ipak, priznao je da su kamere korištene za korisnike koji su dobili pristup beta verziji njihova softvera za autonomnu vožnju te je dijelu korisnika koji nisu pazili na cestu tijekom testiranje FSD-a onemogućeno korištenje tog softvera.