Baš kao što su Elon Musk i Tesla unijeli nervozu u industriju automobila i natjerali tradicionalne proizvođače na uvođenje promjena, čini se kako bi isto mogli učiniti i na tržištu električne energije. Naime, posljednjih godina Tesla, uz automobile, na nekim tržištima nudi i električnu energiju proizvedenu pomoću solarnih panelia i virtualnih Powerwall elektrana.
Iako su trenutno električni automobili u fokusu Tesle, u budućnosti bi veću ulogu mogao igrati njen energetski odjel, Tesla Energy, koji bi funkcionirao kao globalni pružatelj usluga distribucije električne energije, a koji bi čak mogao nadmašiti i Teslino poslovanje u autoindustriji.
Teslin energetski sektor, financijski gledano, još uvijek predstavlja tek djelić onoga što zarađuju prodajom električnih automobila, a na širem energetskom tržištu, Tesla Energy je zapravo mali igrač.
Ipak, kad god se Tesla pojavi na nekom novom tržištu, to se itekako primjeti. Teslinu pojavu na energetskom tržištu tako primjećuju i ozbiljno shvaćaju njemačke energetske kompanije.
Shvaćamo Teslu vrlo ozbiljno i pomno pratimo što smjeraju, istaknuli su iz jedne velike njemačke energetske kompanije za Handelsblatt.
Bez otkrivanja imena, Handelsblatt citira i još jednu veliku njemačku energetsku kompaniju koju posebno brine Teslinplatforma i program Autobidder.
Baš kao što je Tesla promijenila pravila igre u autoindustriji, vjerujemo da će poremetiti i energetsko tržište, priznao je neimenovani predstavnik kompanije.
Što je zapravo Autobidder?
Autobidder je platforma za trgovanje i kontrolu energetskom imovinom, poput Teslinih Powerpackova, Powerwallova i Megapackova, optimizirana putem strojnog učenja za bolje korištenje i izravno monetiziranje te imovine.
Autobidder trenutno upravlja s oko 1,2 gigavata prostora za pohranu energije.
Njemački stručnjak za energetsko tržište Klaus Kreutzer nazvao je Teslin ulazak na energetsko tržište - značajnim.
Ako ta kompanija počne sastavljati velike pakete, postat će ozbiljan igrač na tržištu električne energije. Uobičajeni opskrbljivači više ne mogu doći do potrošača koji su dugo povezani s Teslom. Već i sam brend dovoljno privlači potrošače, smatra Kreutzer.
Tesla zasad svoj energetski plan nudi na jugu Njemačke, no on se može brzo proširiti i na ostatak zemlje. Očekuje se da bi, već za nekoliko godina, Tesla svoje solarne krovove mogla prodavati i na europskom tržištu.
Izvor: Electrek