Bezbroj je faktora koji utječu na našu sposobnost opažanja i memoriranja. Oni su jednako svjesnog i nesvjesnog karaktera. Pri nastajanju novog proizvoda dizajneri će mnogo vremena ostaviti upravo na kreiranje savršene kombinacije boja i oblika.

Tim više ako je primaran cilj tog produkta biti prepoznat u online okruženju. Svaki dan bombardirani smo hrpom informacija i gotovo pa nemoguće je očekivati da ćemo sve te podatke pamtiti. Upravo je to razlog što jednostavna vizualizacija stvara dobro poznate brandove. U procesu stvaranja važno je biti dosljedan kako u odabiru oblika tako i u optimalizaciji boja, odnosno njihovoj harmoniji.

Na temu kako podsvjesno biti prepoznat pred internet populacijom koristeći ove karakteristike napravljena su mnoga istraživanja. Koliko su u tome uspjele neke od većih internet faca provjerite upravo na ovom kratkom testu koji je kreirao Marc Hemeon, a za njega će vam biti potreban neki text editor ili olovka i papir.

Ponuđeno je 18 grupa čiji su elementi svojim bojama i oblikom reprezentacija svog branda. Koliko ih prepoznajte? Usporedite svoje s točnim odgovorima navedenima na kraju i pohvalite nam se rezultatom!

Testirajte svoju sposobnost online opažanja

  1. Google
  2. Twitter
  3. Facebook
  4. Microsoft
  5. Pinterest
  6. Yahoo
  7. Instagram
  8. Flickr
  9. Spotify
  10. Rdio
  11. Svbtle
  12. Medium
  13. Basecamp
  14. Square
  15. Amazon
  16. Quora
  17. LinkedIn
  18. Path
Još brže do najnovijih tech inovacija. Preuzmi novu DNEVNIK.hr aplikaciju