Bezbroj je faktora koji utječu na našu sposobnost opažanja i memoriranja. Oni su jednako svjesnog i nesvjesnog karaktera. Pri nastajanju novog proizvoda dizajneri će mnogo vremena ostaviti upravo na kreiranje savršene kombinacije boja i oblika.
Tim više ako je primaran cilj tog produkta biti prepoznat u online okruženju. Svaki dan bombardirani smo hrpom informacija i gotovo pa nemoguće je očekivati da ćemo sve te podatke pamtiti. Upravo je to razlog što jednostavna vizualizacija stvara dobro poznate brandove. U procesu stvaranja važno je biti dosljedan kako u odabiru oblika tako i u optimalizaciji boja, odnosno njihovoj harmoniji.
Na temu kako podsvjesno biti prepoznat pred internet populacijom koristeći ove karakteristike napravljena su mnoga istraživanja. Koliko su u tome uspjele neke od većih internet faca provjerite upravo na ovom kratkom testu koji je kreirao Marc Hemeon, a za njega će vam biti potreban neki text editor ili olovka i papir.
Ponuđeno je 18 grupa čiji su elementi svojim bojama i oblikom reprezentacija svog branda. Koliko ih prepoznajte? Usporedite svoje s točnim odgovorima navedenima na kraju i pohvalite nam se rezultatom!
Testirajte svoju sposobnost online opažanja
- Microsoft
- Yahoo
- Flickr
- Spotify
- Rdio
- Svbtle
- Medium
- Basecamp
- Square
- Amazon
- Quora
- Path