Galerija

Budimo realni - hiperautomobili definitivno nisu automobili za svakodnevnu vožnju po gradskim prometnicama. Ne samo da u uvjetima gradske gužve njihove performanse ne mogu doći do izražaja, već i prepreke poput rupa ili uspornika mogu ozbiljno oštetiti sam automobil. 

Da o vožnji po prirodi (popularno zvanom off roadu) ni ne govorim. Ili se možda varamo?

Radovi na kampusu Rimac Automobila u Kerestincu Kampus Rimac gradi se punom parom, a sad i uživo možete pogledati kako napreduju radovi

Rimac kutak na FSB-u - 5 Razbijena Rimčeva Nevera završila na - zagrebačkom fakultetu: "Veselimo se nastavku zaista sjajne suradnje"

Mate Rimac svoj je posljednji električni hiperautomobil, Neveru, vozio po cijeloj Hrvatskoj, čak ju je i helikopterom prebacio na Dubrovačke zidine, a sad ju je odveo na pomalo neobično mjesto - u šumu u blizini Kerestinca. Nakon što je poput Nevere provozao šumom i blatnim putevima, Rimac je svratio i do obližnjeg gradilišta Rimac kampusa te pokazao da se Nevera i tamo sasvim dobro snalazi. 

A na kraju? Pa kao svaki odgovorni vlasnik automobila, odvezao ga je na pranje. 

 Kako izgleda kad Nevera juri šumama i blatnim putevima, možete i sami pogledati u videu, a usput i saznati nešto više o tome kako u Rimac Automobilima pripremaju automobile za "crash" testove. 

Još brže do najnovijih tech inovacija. Preuzmi novu DNEVNIK.hr aplikaciju