Galerija

Tri mjeseca od početka gradnje budućeg Rimac Kampusa, vrijednog 200 milijuna eura, napokon se vide i konkretni pomaci. Kako smo već pisali ranije, teška mehanizacija rasčišćavala je zemljište u Kerestincu na kojem će se kampus graditi, a ovih su dana krenuli i prvi građevinski radovi. 

Radovi na kampusu Rimac Automobila u Kerestincu - 1 Pogledajte kako napreduju radovi na novom Rimčevom kampusu u Kerestincu

Kako su istaknuli iz Rimac Automobila, novi kompleks bit će sjedište za istraživanje, razvoj i proizvodnju te će tvrtki omogućiti povećanje razvojnih i proizvodnih kapaciteta od maloserijskih projekata, koji su donedavno bili dominantni posao tvrtke, do velikoserijske proizvodnje sustava električnih pogona, baterijskih sustava i ostale tehnologije, razvijene za globalne automobilske tvrtke. Istovremeno, u Kampusu će se proizvoditi Rimac Nevera kao i ključne komponente za buduće Rimac i Bugatti modele. Kampus je izgrađene površine od 100.000 m2, a ukupne površine od 200.000 m2. 

Sa testnom stazom koja okružuje kompleks, muzejom, odjelima za dizajn, inženjering, i pogonima za proizvodnju i testiranje, novi Kampus bit će jedinstvena lokacija i globalno sjedište Rimac Grupe. Rimac Kampus bit će mjesto gdje će se dizajnirati i razvijati svaki budući Bugatti i Rimac model te komponente koje Rimac Technology razvija za druge proizvođače. 

Mate Rimac Rimac otkrio detalje o kampusu u Svetoj Nedelji, najavio projekt robot taxija i gradnju novih tvornica: "Ovo će promijeniti hrvatsko gospodarstvo"

Rimac Kampus za mene je vrlo poseban projekt. Za bilo koju tvrtku su najvažniji ljudi koji čine tu tvrtku. Meni je uvijek bilo iznimno važno stvoriti najbolje moguće okruženje za zaposlenike – u svakom pogledu. Kada si u vrhunskom okruženju je lakše stvarati vrhunske proizovde. Sa Kampusom želimo upravo to – stvoriti najbolje moguće mjesto za boravak, rad i kreativnost, ali ne samo za naše zaposlenike. Želimo da Kampus postaje mjesto gdje se susreću i isprepleću zaposlenici, kupci, investitori, učenici i opća javnost. Osim toga nam je iznimno važno da budemo maksimalno integrirani u okoliš i okolinu te klimatski neutralni.
Iako ćemo uskoro otvoriti više lokacija u drugim zemljama, Hrvatska će uvijek biti naš dom, a Kampus to jasno pokazuje. Na ovoj lokaciji će se razvijati i dizajnirati svi budući Bugatti i Rimac Automobili modeli kao i komponente za druge autoproizvođače. Kao posljedica naglog rasta nam je uvijek nedostajalo prostora, što bismo sa Kampusom napokon trebali riješiti. Sa preko 70.000 m2 proizvodnog pogona, Kampus će nam pružiti prostor za još dublju vertikalnu integraciju i velikoserijsku proizvodnju komponenti koje već razvijamo za druge proizvođače
, istaknuo je Mate Rimac.

Kampus je dizajniran na način da se može proširiti s vremenom, a da se i dalje uklapa u okruženje. Dugoročno, nova lokacija će zapošljavati više od 2.500 zaposlenika, što je dvostruko više od trenutnog broja zaposlenih u Rimac Grupi.

U skladu s fokusom Rimca na inovativnost i održivost, novi kompleks sadržavat će mnoge pametne i jedinstvene značajke. Među njima su “urbana močvara" i livade, vrt na krovu restorana, uzgoj hrane, domaće životinje i drugo. U novom Kampusu bit će smještena i konfiguracijska soba, muzej, bar i maloprodajni prostor. Za razliku od većine lokacija u automobilskoj industriji, gdje su postavljene visoke ograde i razina tajnosti, Rimac Kampus bit će otvoren za javnost i interakcija između posjetitelja, gostiju, znatiželjnika i zaposlenika je poželjna.

Dario Zurovec i Mate Rimac Rimac i Grad Sveta Nedelja potpisali ugovor: Gradnja kampusa vrijednog milijardu i pol kuna može početi

Završetak prve faze gradnje planiran je za 2023. godinu, a kako gradilište izgleda trenutno možete pogledati uživo na: campus.rimac-automobili.com i u videu. 

Još brže do najnovijih tech inovacija. Preuzmi novu DNEVNIK.hr aplikaciju