Novo vozilo ne izgleda poput običnog autobusa: potpuno je simetrično, sa zaobljenim rubovima i velikim prozorima zbog kojih više izgleda kao igračka nego kao najsuvremeniji oblik prijevoza.
Takav je dizajn namjeran, rekao je Jeong Seong-gyun, voditelj autonomne vožnje u 42 Dot, startupu odgovornom za tehnologiju autonomne vožnje, sada u vlasništvu južnokorejske tvrtke Hyundai.
To je budućnost, rekao je on za AFP i dodao da takav autobus zahtijeva novu vrstu izvanrednog dizajna.
Autobus izgleda pomalo "kao Lego" jer je napravljen od kompozitnih dijelova kako bi se smanjili troškovi i olakšalo njegovo repliciranje, objašnjava Jeong.
Po njegovim riječima, cilj tvrtke bio je učiniti tehnologiju jeftinom, sigurnom i lako prenosivom na mnoge vrste vozila u budućnosti, na primjer dostavna vozila.
Zasad uz pomni nadzor vozača, autobus će sam voziti novom kružnom rutom od 3,4 kilometra u središtu Seula, u trajanju od otprilike 20 minuta.
Ljudi se mogu ukrcati na jednom od dva određena stajališta nakon što rezerviraju besplatno mjesto preko aplikacije.
Autobus za navigaciju koristi kameru i laser umjesto skupih senzora, dodao je Jeong.
Na dan uvođenja nove autobusne linije, u petak, činilo se da je mnoge prolaznike zaintrigirao dizajn autobusa. Zaustavljali su se kako bi ga fotografirali i zavirili unutra.
Osjećam se kao da sam uskočila u stroj za putovanje u budućnost, komentirala je Kim Yi hae-ran (68) nakon vožnje.