Novo vozilo ne izgleda poput običnog autobusa: potpuno je simetrično, sa zaobljenim rubovima i velikim prozorima zbog kojih više izgleda kao igračka nego kao najsuvremeniji oblik prijevoza.

Autonomna tehnologija Britanski startup koristeći podatke želi smanjiti broj prometnih nesreća i poginulih na cestama

Takav je dizajn namjeran, rekao je Jeong Seong-gyun, voditelj autonomne vožnje u 42 Dot, startupu odgovornom za tehnologiju autonomne vožnje, sada u vlasništvu južnokorejske tvrtke Hyundai.

To je budućnost, rekao je on za AFP i dodao da takav autobus zahtijeva novu vrstu izvanrednog dizajna.

Autobus izgleda pomalo "kao Lego" jer je napravljen od kompozitnih dijelova kako bi se smanjili troškovi i olakšalo njegovo repliciranje, objašnjava Jeong.

Stajalište autonomnog autobusa (Foto: Afp)

Po njegovim riječima, cilj tvrtke bio je učiniti tehnologiju jeftinom, sigurnom i lako prenosivom na mnoge vrste vozila u budućnosti, na primjer dostavna vozila.

Zasad uz pomni nadzor vozača, autobus će sam voziti novom kružnom rutom od 3,4 kilometra u središtu Seula, u trajanju od otprilike 20 minuta.

Ljudi se mogu ukrcati na jednom od dva određena stajališta nakon što rezerviraju besplatno mjesto preko aplikacije.

Waymov autonomni taksi Automobili budućnosti stižu na ulice Los Angelesa

Autobus za navigaciju koristi kameru i laser umjesto skupih senzora, dodao je Jeong.

Na dan uvođenja nove autobusne linije, u petak, činilo se da je mnoge prolaznike zaintrigirao dizajn autobusa. Zaustavljali su se kako bi ga fotografirali i zavirili unutra.

Osjećam se kao da sam uskočila u stroj za putovanje u budućnost, komentirala je Kim Yi hae-ran (68) nakon vožnje. 

Još brže do najnovijih tech inovacija. Preuzmi novu DNEVNIK.hr aplikaciju